SEMC 3MP DSCعلیرضا فروزنده پدر صبا اینطور شروع میکند که ۵ سال و۱۰ ماه و ۲۵ روز از تخت نشینی صبا گذشت، نشستنی ناخواسته، دیدن کودکی رو به رشد، اما نه به شادی، نه در مدرسه، نه در جمع دوستان، نه در پارک و سرگرم شادی، بلکه خوابیده بر تخت و با چشمانی باز، خواست من و مادر صبا نبود.
صبا فروزنده که ششمین سال زندگی نباتی خود را سپری میکند بر اثر عارضه ی تومور مغزی تحت درمان قرار گرفت که با سهل انگاری های دکتر معالج مواجه شد و وضعیت وخیم تره صبا باعث شد که در این مدت تحت عمل های جراحی فراوان قرار بگیرد .
پدر صبا اظهار میدارد پرونده رسیدگی به شکایتمان بر علیه عاملان تخت نشینیش بدون جوابی قانع کننده بسته شده و به بایگانی راکد سپرده شده.. دریغ از اینکه حتی به خواسته های قضائی که در پرونده مطرح شده توجه ای شده باشد یا حتی به آنها عمل شده باشد ، صبایی که هیچ متخصصی حاضر نیست سر بالینش حاضر شود و به سوگند پزشکی خود عمل کند و دخترکمان را از رنج بیشتر نجات دهد.
در این بین پدر صبا به دلیل هزینه های بالای درمان دخترش یکبار مجبور به فروش کلیه خود میشود و تلاش های مکرر و نامه های پی در پی به مسئولین کشوری برای کمک مالی بی نتیجه می ماند .
علیرضا فروزنده در آخرین تلاش خود نامه ای سرگشاده به حسن روحانی نوشته است که آن را در سایت اختصاصی صبا و شبکه ی اجتماعی فیس بوک منتشر کرده است و امید دارد تا مسئولین کشور به کمک این دختر که بویی از زندگی و شادی های کودکانه نبرده است بشتابند . در قسمتی از نامه آمده است :
آقای رییس جمهور این روزها برای من (علیرضافروزنده) ،دخترم صبا فروزنده و مادرش شاد نیست . ۶ سال است که شاد نیست .۶ سال است که ما حرف می زنیم و دلیل وشاهد می آوریم اما هیچ کس صدایمان را نمی شنود و در نهایت به دروغ پردازی متهم می شویم .
حالا صبا درحالت زندگی نباتی میباشد وتوانسته ایم تا کنون با فروش وسائل منزل.کمک برخی از هموطنان و …… از تاریخ ۳۰/۴/۱۳۸۷تابه حال مخارج او را تامین نمائیم و حتی برای ادامه درمان صبا در سال ۱۳۸۹ یکی از کلیه های خود را فروختم .
در دولت پیشین نه تنها به روند درمان صبا کمک نشد بلکه من و مادر صبا متهم به دروغ پردازی و پرونده سازی شدیم .تا کنون هم اگراز صبا حمایتی در نگهداری شدازجانب برخی هموطنان بوده.
اکنون امید داریم که در دولت یازدهم دیگر اینگونه نشود.ما امید داریم …
امید به اینکه حداقل کسی به دور از هرگونه تعصب وجناح بازی بیاید صادقانه به حرفهایمان گوش دهد.مدارک و اسکنهای قبل وبعد از این اتفاق راببیند وبعد قضاوت کند..

http://blog.sabayepedar.net
https://www.facebook.com/help.saba

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com