به بهانه حضور تیم فوتبال ایران در کانادا و کنگره ایرانیان کانادا در تورنتو

کانادا پایتخت برون مرزی خلافت عباسی!

“سوال می شود که چرا دولت کانادا به آنها اجازه ورود می دهد؟” این در حالی است که حواریون با تمثال های نامبارک، در خیابان های کانادا جولان می دهند و وحدت و همبستگی و تجدید پیمان خود را گاه و بیگاه لبیک می گویند. این در حالی است که، کانادا بهشت امن دزدها و جنایتکارانی شده است که از راه استثمار، اختلاس و پول شوئی از ایران به این کشور می روند. به جرات می توان گفت کانادا توانسته است جایگاه مافیا، گانگسترها، شیوخ و دیکتاتورهای فاسد که در ده های گذشته به کشور سوئیس برای امنیت مالی و بانکی می رفتند را به خوبی پر کند. کانادا هم اکنون چشم های خود را بر پول شوئی های این جنایتکاران و راهزنان بین المللی، مقامات فاسد و ناقضان حقوق بشر که از کانادا به عنوان پایگاه پولشویی و پناهگاه امن استفاده می کنند، برای منافع اقتصادی خود می بندد. کانادا را نه فقط باید به عنوان پایگاهی برای جمهوری اسلامی، بلکه باید به عنوان پایتخت برون مرزی خلافت عباسی، در قرن حاضر شناخت.

کنگره ایرانیان کانادا در تورنتو چند سالی است تحت کنترل عوامل جمهوری جهل و جنایت اسلامی در آمده است، همین عوامل، تظاهرات ضد جنگ، تظاهرات فلسطینی ها و غیره را با پرچم های جمهوری اسلامی رهبری و هدایت می کنند و همچنین از لغو بازی فوتبال اظهار تاسف می کنند ولی از سرکوب خونین چند هفته گذشته هموطنان در اعتراض به افزایش قیمت مایحتاج اولیه زندگی سخنی به میان نمی آورند. همچنین کنگره ایرانیان کانادا، چون در کانادا نمی توانند رای و امضا کافی از میان هموطنان جمع آوری کنند، ایمیل برای افراد وابسته به رژیم که ساکن کشورهای اروپای غربی هستند ارسال کرده و از آنها خواسته اند پتیشن وغیره را امضا کنند. این افراد اقامت و یا شهروندی کانادا را دارا نمی باشند. همچنین رژیم در نهادها و سازمان های ایرانی که عزم شان باید کمک به ایرانیان و گرفتاری هایشان باشد، برای پیشبرد نیات منحوس و شوم اش، در جهت ایجاد پایگاه در کانادا، رخنه کرده است و حتی کنترل برخی از آنها را از جمله کنگره ایرانیان در تورنتو را از طریق ماله کشان مواجب بگیراش چند سالی است به دست گرفته است.

رژیم با ایجاد نهادهایی به عنوان “مدافعان کانادایی حقوق بشر” که از پروژه های سپاه قدس می باشد، با ژست مستقل و نام های پرطمطراق و با پوشش زرق و ورق، درحال ربودن گوی سبقت از نهادهای دیگر حقوق بشری در کشور کانادا، برای فریب و تطمیع افکارعمومی مردم کانادا، بدون کاربرد واژه “حقوق بشر اسلامی” است. این حضرات با واژه اغواگر “ناسیونالیسم” که ما ایرانی هستیم وارد صحنه شده اند و همچنین به اسم آزادی بیان در شهر تورنتو، خود را به عنوان “مدافعان کانادایی حقوق بشر” نامگذاری کرده و مراسم بزرگداشت “سردار آریوبرزن” سپاه قدس، سلیمانی را جلو کنسولگری آمریکا برگزار کردند. سال گذشته هم این گروه به همین گونه و بهانه مراسمی بر پا کردند. به اصطلاح این مدافعان کانادایی حقوق بشر، تاکنون سه مراسم عمومی برپا داشته اند، دو مراسم این حقوق بشری ها، سالگرد اول و دوم سلیمانی جلو کنسولگری امریکا در تورنتو با حضور بعضی چهره های عراقی و هم در جلو کنسولگری عربستان در اعتراض به حمله سعودی به یمن با حضور چند شیعه حوثی کانادایی برگزار شد. این گروه به اصطلاح “مدافعان کانادایی حقوق بشر” از پروژه های سپاه قدس در کانادا می باشد. سخنران مراسم ها فردی به نام صابر مجتهدی از حامیان گروه پویش صلح، استمرار طلبان و همبستگی در کنگره ایرانیان کاناداست. در ضمن رژیم، چند سالی است، دسته های عزاداری با همکاری شیعیان پاکستان، افغانستان، لبنان، حوثی های یمن، که اکثرا مزدوران ایرانی رژیم  می باشند، با علم و کتل و بیرق در خیابان های کانادا به راه انداخته است. مراسم جشن تکلیف دخترانه، مقنعه گذاری و چادر، در مدرسه اسلامی که وزارت آموزش و پرورش کانادا به آنها مجوز داده است برگزار می کنند و به این کودکان معصوم، چادر، جانماز و کتابهای احکام ویژه هدیه می دهند.

در حال حاضر تمرکز رژیم، استقرار یافتن در آمریکای شمالی، به ویژه کشور کانادا می باشد که در این راستا با صرف صدها میلیون دلار در تلاش برای ایجاد پایگاه است. رژیم چند سالی است که بطور غیرمستقیم با کمک های مالی به احزاب مهم کانادا از جمله “ان دی پی، NDP” و “لیبرال، LIBRAL” توانسته است توسط عناصر خودفروخته کرواتی، بی حجاب و بساز و بفروش خود، با فعالیت های داوطلبانه در مصوبات سیاست ها و برنامه های احزاب نامبرده نفوذ و تاثیرگذار باشد. اکثر این افراد با پول های غارت شده بیت المال، اختلاس و پولشویی، مشغول در کار برج سازی در کانادا می باشند. تراژدی اینجاست که این غارتگران،  پیاپی در حال تردد بین ایران و کانادا و در پروژه های ساخت و ساز املاک و مستغلات در داخل کشور هم سهیم می باشند. کسانی که خون مردم را در ایران مکیده اند و محیط زیست را به نابودی کشانده اند، در هر دو کشور برج سازی می کنند و به عنوان برج ساز نمونه و برتر سال و شرکت های موفق در کانادا به آنها جایزه اعطا می شود. 

رژیم تعداد زیادی بورسیه ای برای مقطع دکترا به دانشگاهای کانادا در چند سال اخیر فرستاده است که این افراد بطور آکادامیک مشغول پروپاگاندا برای رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی در محافل آکادامیک و دانشگاهی می باشند. زباله های سهمیه دانشگاهی رژیم آخوندی، ارتش سایبری با سهمیه به دانشگاه شریف می روند و سپس با بورسیه در کانادا و امریکا مشغول تحصیل و بعد از گرفتن مدرک و مراجعت به ایران وزیر و وکیل می شوند.  هنگام تحصیل هم لابی گری و هم جاسوسی می کنند. در این راستا رژیم توانسته است با پیرایه و بزک و نمایاندن خود به مثابه ضد امپریالیسم، حتی تعدادی از اساتید دانشگاه کانادایی تبار را فریب و با “دیپلماسی خدعه” با سیاست های خود همگام و همراه کند.

در میتینگ ها و راهپیمایی های فلسطینیان که هر ساله برگزار می شود و همچنین در  تظاهرات‌هایی از قبیل ضد جنگ و غیره، پرچم های جمهوری اسلامی هم مشاهده می شوند. تراژدی در اینجاست که حتی بعضی از احزاب چپ کانادا با این افراد همکاری می کنند، چون براساس دیدگاه های چپ سنتی که دارند، رژیم جمهوری اسلامی را ضد امپریالیست و “دشمن دشمن من دوست من است” در حقیقت می پندارند و نقض فاحش حقوق بشر توسط رژیم جهل و جنایت اسلامی، برایشان از هیچ اهمیت خاصی برخوردار نیست و یا در اولویت چندانی قرار ندارد.

بر طبق دانسته ها، بومیان با دولت کانادا مشکل جدی و بنیادی دارند. در این رابطه تعدادی از فلسطینیان در میتینگ های بومیان برای پشتیبانی و همدردی شرکت می کنند. برخی از این فلسطینیان بی چون و چرا و بدون تردید از جمهوری اسلامی دفاع و اهداف و برنامه و سیاست های رژیم را در رابطه با بومیان نه به موجب حمایت از حقوق این نگون‌ بختان بلکه برای پیشبرد سیاست های ارتجاعی جمهوری اسلامی که همانا ایجاد پایگاه و جایگاه در کشور کاناداست به پیش می برند. جمهوری اسلامی در سالهای گذشته چند نفر از رهبران بومیان کانادا را برای چند هفته ای به ایران دعوت کرد که پس از مراجعت، این رهبران ادعا کردند: “در هیچ کجای جهان حقوق زنان مانند ایران رعایت نمی شود.” البته این تعداد معدود، بلافاصله از سمت خود معزول شدند.

رژیم جهل و جنایت در پی ایجاد پایگاه دائمی در کانادا، و راه میانبر و دررو به آمریکا و کشورهای آمریکای لاتین است که در این خصوص، از هرگونه ابزاری برای دست یازیدن به طرح و نقشه های چرک آلود و فضاحت بارش بهره جویی می کند.

دولت کانادا، علیرغم ادعاها و گزافه گویی ها، درعمل، هیچ گونه اقدام مقتضی برای پیگیری و ممانعت از پولشویی این ارازل حکومتی مبادرت نمی کند و این افراد همچنان دست اندرکار پولشویی و ساخت و ساز و برج سازی می باشند و از زندگی بسیار مرفه و آسوده ای، حتی نسبت به کانادایی ها که چندین نسل در این کشور زندگی می کنند، دارند.

 

 “گویا، ایضا، دزد که دزد را ببیند خوشش آید!”

به دولت ها هرگز نمی توان اعتماد کرد!

چه شیاد خانه ای است این دنیای بشریت!

 

احمد نائینی

یکشنبه – ۸ خرداد ۱۴۰۱

Sunday, May 29, 2022

 

پاورقی:

 

https://footballitarin.com/link_page.php?id=560636

 

https://www.iribnews.ir/fa/news/3324945/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7

 

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)