ماف نیوز: علی الله‌ویسی شهروند بازداشت‌شده در سنندج پس از اتمام بازجوییها آزاد شده و همزمان یک شهروند دیگر به نام ولید نصیریان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، “علی الله‌ویسی” از اهالی روستای” کورکوره” از توابع سنندج پس از اتمام مراحل بازجویی موقتا از بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات آزاد شد.

تلگرام ماف نیوز
آقای الله‌ویسی روز دوشنبه ۶ اسفند ۹۷، به اتهام “همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام” در محل سکونتش در سنندج توسط نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاههای امنیتی منتقل شده بود.

او یک بار دیگر روز ۲۳ تیر ۹۷ بازداشت شده و روز ۲ مردادماه با تودیع وثیقه آزاد شده بود. پیش از آن هم وی در سال ۸۲ چند ماه را تحت بازجویی به سر برده بود.

علی الله‌ویسی متولد سال ۱۳۵۲ است که سال ۱۳۷۶ به دلیل فعالیتهای سیاسی از دانشگاه اخراج شده بود.

در خبری دیگر از همین شهر گزارش شده است که روز سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۹۷، “ولید نصیریان” ۵۵ ساله از اهالی روستای “تنگیسر” از توابع دهستان میانرود در بخش سیروان به دلایل نامشخصی از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.

علی الله‌ویسی

ولید نصیریان

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com