به گزارش Variety ستاره Master of None و خالق چی برای تولید مجموعه کمدی از طنز یوتیوب Kid Fury در نظر گرفته شده است.

این برنامه که به عنوان کمدی سورئال توصیف شده است، حول گرگ، مرد سیاهپوست همجنسگرای ۲۰ و اندی ساله که در بزرگسالی و مسئولیت هایش در شهر نیویورک و تلاش برای پیدا کردن دلیل افسردگی بالینی اش قوطه ور است، میگردد. 

کید فری در کنار ویته در این شو تلوزیونی که در حال حاضر در مراحل تولید در HBO است، به عنوان داستان نویس و دستیار کارگردان فعالیت میکند.

لنا ویته – که جایزه امی را برای نوشتن مضمون رنگین کمانی Master of None از آن خود کرد، اخیرا پیشنهادهای کاری زیادی دریافت میکند.

آمازون در ۲۸ ژوئیه اعلام کرد که با این ستاره برای تولید سری جدید مجموعه ترسناک THEM قرارداد بسته است.

ویته در بیانیه ای در مورد THEM گفت: “پس از خواندن اسکریپت Little Marvin تا چند هفته بعد با من باقی ماند. نوشته او  تحریک آمیز و وحشتناک است. فصل اول این سریال در مورد وضعیت وحشتناک سیاه پوستان در سال ۱۹۵۳ است.

“این مجموعه همچنین این واقعیت را که در سال ۲۰۱۸ سیاه پوست بودن هنوز وحشتناک است، را یادآوری میکند. داستان شعرگونه این مجموعه تقسیمات فرهنگی را در بین همه ما بررسی می کند و “ما” در مقابل “آنها” را با رویکردی جدید بررسی میکند. “

در اوائل امسال، شبکه TBS نیز سفارش ساخت مجموعه کمدی Twenties را به ویته داده است.

علی رغم بر دوش داشتن همه این پروژه ها، ویته همچنین قراردادی با شبکه کابلی Showtime امضا کرده است.

این قرارداد در نگاه اول، حق نمایش برنامه های تولید شده آتی ویته، در همکاری آنها در پروژه های کمدی و نماشی چندگانه، را به Showtime میدهد .

گری لوین، رئیس برنامه ریزی در شبکه Showtime، گفت: “ما سه سال پیش، زمانی که CHI را سفارش دادیم عاشق صدای لنا شدیم، و متحیرانه ناظر به تاثیراتش بر صنعت و فرهنگ ما بودیم. لنا ذاتا خلاقاست و ما از اینکه خلاقیت او در ساخت برنامه های SHOWTIME با ما خواهد بود، خوشحال هستیم.”

وایته گفت: “آنطور که یادم می آید، من طرفدار همیشه SHOWTIME بوده ام. آنها برنامه هایی میسازند که اکثر شبکه ها هرگز نمیسازند و هرگز از خطر گرفتن نمی ترسند. من مشتاقانه منتظر معرفی خانواده ی SHOWTIME به صداهای تازه و هیجان انگیز جدید هستم. من می خواهم جوی را ایجاد کنم که مخاطبان را به چالش بکشد و آنها را مکان هایی ببرم را که هرگز فکر نمی کردند که تلویزیون بتواند به آنجا برود. این یک سفر سرگرم کننده است. “

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
منبع:
 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com