پیش از مراسم تحلیف  ترامپ رییس جمهور منتخب در آخر این هفته، “لیلا نور” موسیقیدان سیاه پوست و “صبا تاج” هنرمند پاکستانی تصمیم گرفتند تا با ازدواج در شهر  کارولینای شمالی، لحظه ای تاریخی و به یادماندنی درباره عشق بنیادی و خانواده بسازند. این زوج شگفت انگیز لحظه ای را بر روی پله های کاخ دادگستری کارولینای شمالی ضبط کردند که در آن ارتباط روحانی شان با اهدای نمادی از عشق بنیادین به یکدیگر و مقاومت در مواجه با برتری سفید و  همجنسگراستیزی به تصویر کشیده می شود.

لیلا گفت :”درحال حاضر، زمان ترسناکی برای زنان، افراد رنگین پوست، مسلمانان و گروه های بسیار دیگری است. ما از تسلیم  تعصب شدن خودداری می کنیم، و در عوض امسال را لحظه ای برای مردم به حاشیه کشیده شده می بینیم که برخیزند، سازمان دهی شوند، نقش ویژه ای در توانمندی ما بازی کنند و همیشه بسیار مشتاق و آتشین باشند.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وبسایت :

‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع :

http://www.afropunk.com/profiles/blogs/queer-muslim-couples-marry-before-trump-s-inauguration-to-protect

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com