captureسایت سفر  دگرباشان “شهرهای همجنسگرایان” آرای بیش از ٢٣ هزار نفر از اعضایش را جمع آوری نمود و استکهلم را به عنوان برنده دسته “آپ اند کامینگ” نامگذاری نمود.

“تیم وینفرد” مدیر بازاریابی در “کیو دیجیتال” که پشت سایت “شهرهای همجنسگرایان” است به سایت لوکال گفت :” سوئد همیشه یک جلودار جنبش  حقوق دگرباشان بوده است، بنابراین ما افتخار می کنیم که به استکهلم جایزه “بهترین شهرهای همجنسگرای ٢٠١۶” را اهدا می کنیم.”

این شهر سوئدی پیش از شهرهای  فیلادلفیا،  مینه پلیس،  میلواکی،  ریچموند و  بوفالو انتخاب شده است.

وینفرد افزود :”استکهلم به عنوان تنها مکان غیر آمریکایی در این دسته، آرای یک سوم تمامی طرفداران را بدست آورد و چندین شهر بزرگ دیگر را شکست داد.”

سانفرانسیسکو به عنوان بهترین شهر در سال ٢٠١٣، تاج را به خانه برد و  اورلاندو در  فلوریدا شهر برنده سال شد. تنها شهرهای دیگر اروپایی که برجسته شدند،  لندن و  برلین بودند که در بخش بهترین چشم اندازها قرار گرفتند و شهر  مادرید به عنوان “خواهان بهشت” نامیده شد.

یک گروه بزرگ  حقوق همجنسگرایان از پیش امسال سوئد را برای کار اخیرش به ارتقای حقوق  دگرجنس گونه و ایجاد اطلاعات بیشتر برای و درباره  جامعه دگرباشان جوان تحسین نمود.

این کشور شمالی در رده بندی اش از مکان چهارم به بیستم سقوط نمود، به هر حال ایلگا-اروپا توضیح داد که این افت بیشتر در نتیجه ی پیشرفت سیاست های دیگر کشورها بود و اینکه زندگی در سوئد برای  همجنسگرایان مرد،  همجنسگرایان زن،  دوجنسگرایان یا افراد دگرجنس گونه بدتر شده است.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.thelocal.se/20161215/stockholm-one-of-worlds-best-cities-for-gay-people-survey

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com