«مردم» در جمهوری اسلامی همواره یا سیاهی لشکر هستند یا ابزار از میدان به در کردن رقیب. هر وقت هم که بحران های مختلف از داخل و خارج گریبان نظام مقدس جمهوری اسلامی را می گیرد، مسئولان و مقامات یاد «مردم» می افتند و از کیسه آنها خرج می کنند. این بار حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در شاهرود ضمن تأکید بر کوتاه نیامدن جمهوری اسلامی از مواضع خود، «مذاکره» را دامی دانست که «توسط دشمنان» برای جمهوری اسلامی پهن شده «تا باعث نابودی نظام شود».
پایگاه اطلاع رسانی سپاه قائم آل محمد استان سمنان با نقل بخشی از سخنرانی سعیدی در جمع طلبه ها و ملایان شاهرود از قول وی نوشت: «امروز حفظ کیان اسلام بستگی به مردم دارد و اکنون که انقلاب در یک پیچ حساس قرار دارد همه باید تلاش کنند و با حفظ خویشتنداری و هوشیاری خویش این دوران حساس را طی نماییم.»
زمامداران جمهوری اسلامی هنوز پس از ۳۴ سال همچنان دم از انقلاب و «پیچ حساس» و «پیچ تند» می زنند و هر بار انتظار دارند مردم برای حفظ نظام از خود مایه بگذارند آن هم در حالی که حکومت دینی در ایران نه تنها تا کنون آزادی و امنیت و رفاه و آسایش مردم را تأمین نکرده بلکه حتا تبهکاری هایش علیه جامعه در تاریخ ایران بی نظیر است.
عکس بالا جمهوری اسلامی را با رهبر کنونی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رؤسای قوای سه گانه اش نشان می دهد: سیدعلی حسینی خامنه ای، علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی، دو نفر از برادران لاریجانی و محمود احمدی نژاد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com