بفرمایید، هی حرف های ضدانقلابی بزنید! خسته نشدید؟ هی بگویید که سفره ی بخور، بخور اسلامی به راه هست و هرکس از این آقایان هرچی از دستان مبارکش برآید، می چاپد. مملکت اسلام عزیز و این حرف ها؟ آقا. کجای کارید؟ دزدی و بچاپ، بچاپ یعنی چه؟ فکر می کنید حساب و کتاب ندارد؟ صلاح مملکت خویش شیخان دانند، آقا. هی بگویید که رویشان به سنگپا سور زده و همراه با چپاوول دارایی های مردم ایران، داد می زنند که نان به سر سفره ی شما مردم به گرسنگی ی اسلامی کشیده شده خواهند آورد. خب، بگذار بیاورند! نیاوردند هم زیاد مهم نیست. سخت نگیرید. انشاء الله چشم دشمنان اسلام و آقایان کور. تازه بدزدند، کجا می رود؟ مال خودشان است. از جیبی به جیب دیگر گذاشته اند. شما بگو بیت المال یعی چه؟ بیت، بیت است. خانه اگر مال من و شما باشد، همان خانه می ماند یا ویران می شود. ولی اگر مال آقایان باشد، می شود بیت. پس سرنوشت بیت المال هم روشن است! شما آیا در کار نیکوی آقایان ایرادی می بینی؟ اگر می بینی، آنروز که با چشم های از کاسه درآمده تان عکس آقا را در ماه می دیدید، باید حساب اینروز را هم می کردید.

بازهم بگویید بیچاره مغولان و تازیان که بد نام در کردند. غارت؟ مگر می شود این فرشته زادگان که جای مهر نماز بر پیشانی هاشان مانند یک بیلاخ توی صورت میلیون ها مردم ایران رها شده، دست به کار خلاف زنند و آخرتشان را با جیفه های این جهانی تاخت کنند؟ خدا نکند! هر چی بدی هست، همش کار ضد انقلاب است. ولی کار خداوند را بین که این ضد انقلابی ها را چنان بدبخت کرده و هالو بار آورده که مال دزدی را به حساب های این برادران می ریزند، با دست های خودشان. کار خدا را می بنیی؟ حق به حقدار رسیدن یعنی همین! خب هر آدم عاقلی می داند که چنین مالی که شما “نمی دانید” مال دزدی است، حلال است. اگر چنین مالی را به حساب شما بریزند پس می دهید؟ به چه کسی؟ شما اگر وجدان داشتید باید تنها از این خوشحال می شدید که آقایان دله دزد را می گیرند و سرش را می فرستند بالای دار.

الیاس نادران که سال ها توی مجلس چرت می زد، اکنون که صندلی ی مجلس از زیر پایش کشیده شده، به یاد مبارزه با فساد اقتصادی افتاده و برخاسته است که پهلوانی کند در این میدان. شما قاهر ۳۱۳ در این دور و برها نمی بیند؟ آی سروانتس!، آی دون کیشوت پاکیزه سرشت کجایید؟ این افتخار نیست برای این کشور، که نماینده اش خورده است و خورده است و سپس به خواب زمستانی فرو رفته و اکنون که بیدار شده، می خواهد به رایگان به جنگ شبانه با اجنه برود؟ به این می گویند پروار شدن انقلابی. یاد آن ۸۰۰ میلیارد دلار دوران احمدی نژاد بخیر.

رییس جمهور کشور می گوید، گیریم که بابک زنجانی را اعدام کردید، آن پول کجا رفته؟ هیچ کس به این حرف رییس جمهور واکنشی نشان نمی دهد. کر شده اند و نشنیده اند این یک حرف را؟ نه جانم. همه رفته اند دنبال دزد. همه ی دزدها رفته اند دنبال دزد.

خانم ها!، آقایان! خواهش می کنم این قدر بدبین نشوید. در آستانه ی خجسته نوروز اسلامی خوش بین بمانید. شگفتزده نشوید، اگر امسال در روز سیزده بدر اسلامی، یکباره دیدید حضرت اآیت الله شکر، نعلین را به زیر بغل زده و با پاهای برهنه دوان، دوان به دنبال دزد روان شده که بگیرد دزد را. فکر نکنید این داستان دروغ سیزده است.

هرچه رفسنجانی با به راه انداختن مافیای سد سازی و نابودی ی آب های زیر زمینی برای شما سازندگی آورد، هر چه خاتمی توانست با اصلاحات پوشالیش به مدیریت کشور سر و سامانی دهد، هر چه احمدی نژاد توانست با چراغ پریموس از ایزوتوپ های پرتوزای ی چند عنصر تاکنون کشف نشده برایتان آب نبات اتمی بسازد، این یکی هم با دسته کلیدش به کارهاتان سامان خواهد داد. شما را چه به این کارها که کی خورد و کی بلند کرد؟ بروید عکس آقا را در ماه ببنید، یا بروید رأی بدهید. از کسی شنیدیم پانزده سال پیش یک زیدی همه ی هستی و دار و ندار یک بیچاره را بالا کشیده، حال مال باخته هر روز می رود دادگاه، ولی هنوز نوبت رسیده گی به پرونده ی وی نرسیده است.

به سر دسته های مافیای نفت، مافیای دارو، مافیای سد سازی، مافیای خودرو، مافیای بنزین، مافیای لاستیک، مافیای شکر، مافیای برنج آلوده ی هندی و پاکستانی، مافیای واردات گوشت گاو و گوسفند از استرالیا، مافیای گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته که از آن زمان زرین نخست وزیر مجبوب دل ها در کار خدمت به سرطانزایی است، مافیای سیگار، مافیای تله فون همراه، مافیای وارادات کفش و پوشاک از چین و از ترکیه، و حتا مافیای وارادات دسته بیل و کلنگ از چین و بنگلادش کاری ندارم. من به جرقه های امیدی که این دولت امید در دل ها کاشته دلخوشم. خوشخالیم از این است یک مافیایی پیدا شده که آقایان می گویند سرش به ایشان وصل نیست، مافیای میوه ی قاچاق را می گویم. خب این یک پیشرفت و دستآورد بزرگی برای انقلاب اسلامی است که به کوری ی چشم آمریکا ما در راه خصوصی سازی ی مافیا گام نهاده ایم! اینک دیگر قاچاقچی بودن رئیس اتحادیه بارفروشان تهران محرز شده است. خود آقایان می گویند. دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان تهران در پاسخ به این پرسش که “آیا تخلف قاچاق رئیس اتحادیه بارفروشان تهران برای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ثابت شده است؟”، گفته است: “بله، قاچاق این فرد احراز شد و مطمئن باشید در موضوع قاچاق به هیچ عنوان بدنه دولتی دست ندارد”! خوب بخوانید: “در موضوع قاچاق به هیچ عنوان بدنه دولتی دست ندارد”. به سر و پا و دم دولت کاری ندارم. تنها مطمئن باشید دست بدنه دولت توی این یکی قاچاق نیست. دزدان دریایی ی سومالی هم چنین راحت و بی دردسر حرف نمی زنند. گفتید سنگ پا؟ حالا برو دنبال آیت الله میوه بگرد!

خروس ایرانی

سیزدهم مارس ۲۰۱۶

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com