یک سایت امنیتی مرتکب سرقت ادبی شد.

چندی پیش پایگاه خبری حقوق انسانی‌ و اولیه بشر مطلبی را تحت عنوان “بعضیها برای ارضای شهوت مطرح شدن خود چه‌ها که نمیکنند“ را در مورد معصومه علینژاد روی خروجی خود قرار داد. اما اینک یک سایت اطلاعاتی و امنیتی موسوم به امپراتوری دروغ در روز روشن عیناً این مطلب را بدون ذکر منبع اصلی‌ به نام خود درج کرده است! این سایت امنیتی وابسته به جمهوری اسلامی که توسط افراد روز مزد موسوم به افسران سه‌ هزار تومانی اداره میشود به لحاظ اینکه از کم سوادی مفرط رنج میبرند، خود توانایی تحریر نوشتجات و تحلیل‌های مستقل را ندارند، از این رو هر از گاهی‌ با سرقت و انتشار مطالب و مقالات از سایت‌های به اصطلاح معاند و ضدّ انقلاب ابراز وجود کرده و به حیات خود ادامه میدهند.
empreatoori

معمولاً این گونه سرقت‌های ناشیانه و مفتضح توسط افراد مبتدی و تازه به دوران رسیده که فاقد هر گونه تحصیلات علمی‌ و دانشگاهی هستند برای دستیابی به منافع کوتاه مدت انجام میشود.این سایت‌ها به مراکز قدرت و امنیتی جمهوری اسلامی متصل هستند و از این رو مقابله قانونی با آنها چون “آب در هاون کوبیدن است” و تنها راه مقابله و جلوگیری از احتمال تکرار چنین سرقت‌های ادبی‌ افشاگری میباشد.( برای اخذ اطلاعات بییشتر در مورد سرقت ادبی‌ و اقسام آن به این مقاله که پیشتر در این سایت منتشر کرده ایم مراجعه کنید.)

در هر حال هیئت تحریه پایگاه خبری حقوق انسانی‌ و اولیه بشر از یک سو‌ خوشحال است که جبهه‌ مقابل(سایت‌های امنیتی جمهوری اسلامی) این چنین مفتضحانه از فرط بیسوادی مجبور به ارتکاب سرقت ادبی‌ از دشمنان خود(ضدّ انقلاب) میشوند و از سویی دیگر ابراز امید واری می‌کند که با این افشاگری مدیران و دست اندرکاران کم سواد سایت موصوف(امپراطوری دروغ) به جای اینکه مرتکب سرقت ادبی‌ بشوند در کلاس‌های سواد آموزی بزرگسالان(اکابیر) ثبت نام کنند و نسبت به تقویت سواد و دانش سیاسی خود اقدام اساسی‌ تری انجام دهند تا مجبور نباشند چنین مفتضحانه و رذیلانه اخبار مخالفان و معاندان و ضدّ انقلاب را بربایند و به نام خود منتشر کنند.

اجرکم عندالله

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com