هم میهنان ، رفقا و دوستان

رفیق هوشنگ عیسی بیگلو ازمیان ما رفت ,اما یاد رفاقت قهرمانانه و، انسان دوستی اش و مبارزات این رفیق در راه آزادی و سوسیالیسم هماره در خاطرما خواهد ماند!

ما رفقا و همراهان رفیق هوشنگ برای گرامی‌ داشت سنت های انسانی‌ -انقلابی‌ که از خود برای پویندگان راه آزادی و سرافرازی انسان به جای گذارد ، گردهم خواهیم آمد .

hooshang isa beygloo

زمان ۲۸ فوریه ۲۰۱۵، دوستان ارجمند می توانند از ساعت ۱۳.۰۰ در سالن حضور یابند. راس ساعت ۱۴.۰۰ برنامه شروع و ساعت ۱۸.۰۰ پایان می یابد. در صورت تمایل حضاربرنامه آزاد ادامه میابد.
MK Palast Event Centerمکان:
Addres:VenloerStraße 891
۵۰۸۲۹ Köln, Deutschland

از عموم دوستان و رفقای ارجمند که مایل به بیان خاطره یی از زندگی‌ و مبارزه مشترک با رفیق هوشنگ هستند ، همچنین از شخصیت ها و سازمانهای سیاسی که مایل به دادن پیام به این گرد همایی هستند تقاضا می‌کنیم نام خود ومتن و پیامتان را از طریق ایمیل ذیل تا ۲۳ فوریه به ما ارسال دارند تا در لیست خاطره گویان قرار گیرد .
yaranehoshang@gmail.com
برنامه ها در اطلاعیه دوم انتشار خواهد یافت.
جمعی از دوستان و رفقا و همراهان هوشنگ عیسی بیگلو

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com