رژیم چنج آقای ترامپ چگونه میتواند واقعیت باشد؟، کودتابازی اگر میخواهند بازی نمایشی نباشد، چه شرایطی باید داشته باشد؟!
متن زیر طبق تمامی امثالهم، فقط تحیل است، نه آمریت دارد و نه مسئولیت اقدات دیگران. فقط یک تحیلی و نقد است.
– کودتا بر اساس تعاریف، بخشی از یک حاکمیت برای تغییر فرم و حتا ماهیت رژیم حاکم تغییر میدهد.
– طبق تعریفف چیزی متعارف کودتا گونه اتفاق نیفتاده، چرا که خارجیانی مدعی کودتا هستد، هیچ تغییر فرم (شکل) ندادند، چه برسد به ماهیت، قانون اساسی جمهوری اسلامی (در واقع مجموعه از احکام اسلامی با نماد آخوندیسم و ناقض بدیهیات حقوق بشر و ضد دموراتیک و ضد ملی ایرانی و مملو از تبعیض و عملا بسترساز فساد و رانت و اختلاس و فقرزا … که تا تفسیر بعدی نشان داد مانند سهام عدالت کذایی و بند ۴۴ قانون اساسی منجر به پدیده های شرکتهای نمایشی و غارتگری عظیم و ممتد.. انبوه باندهای فساد..).
– اشتباه امریکا و متحدانش، این بود گنج ایران را نمیخواهند هزینه بدهند و میخواهند با نوعی خدعه و سیاسی بازی به دست آورند!
– برساحتن یک اپوزیسیون متحد سکولاردمکرات، کار سختی نیست، در مورد افعنستان و عراق، اثبات شد غرب و امریکا.. توان ساخت و تشکیلات منسحم اوپوزسیون سکولار دمکرات دارد.
– چیزی گفتن سر احتاپوس، بازوان اختاپوش، شبیه سازی، میتوان حدس زد، حذفیات ناقص بوده است، عوامل بالاشهری نشین و کاخ ویلا نشینانن و سرمیاه دارانی قریب به یقین همه شان از راه رانت و وضعیت تبعیض آمیز که حتا با کمک مدرک گرایی و مجوز دادنهای رانتی تا رانت های اطلاعاتی تا وام ارزان رانتی که کارمندان دون پایه تا سرکردگان بانکها و وابسته ها و فامیلهای سرکردگان بانک پول های چاپ شده، به فمت گرفتند و گاه چند میلیارد تا چند هزار میلیارد حتا همین وامهای ارزان پس ندادند!، پس جزیان حذف و خنثی به این سطح پشتیبان رژیم میکشید.
– اشتباه تهدید زیرساخت مردم کاربر مانند گاز و اب برق، همانند قحطی، موجب شد انفعال شدید اکثریت شد که نارضی اند، روشهای رانت و تبعیض، هدفش از سوی حکومت دیکتاتوری آخرالزمانی و که حتا بین شیعه زاده و شیعه ملتزم به نظام و بین سنی با شیعه با اسم رز خودی و غیر خودی، عملا لایه حامی خودش درست کردهف انهدام این لایه حامی که به شدت هم منفعت طلب هستند، نابود کردن نمادها و منابع منفعتشان، از بالشهر نشمینگاهها تا کاخ ویلاها و خودروهای گران چندین میلیازد تومانی…
– اثبات شده این پدیده ضد انسانی فقر پایین شهری و ثروت بالاشهری عمدی بو.ده است از سوی رزیم پر نفوذ الیگارشی. گرفتن حق بیمه تامین اجتماعی همگانی رایگان که قانون ج.ا به نوعی تاکید کرده، خارج کردن بخش بزرگی نیوری کار زا بیمه تامین اجتماعی و ایجاد این توحش کارفرماهای استثمارگر.. شبهب ردگی اکثریت.. همگی از مظاهر ماندگاری رژیم است و برای نابوی این رژیم باید این بی عدالتی و نقض حقوق بشر و ضد دمکراتیک است.
https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/naghad4hagh

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را بنویسید.