عاقبت نفوذ اسلامیستها در رسانه ها و نهادهای غربی: جنایتکاران یهودی ستیز حتا هم اکنون اعدام با احکام اسلامی انجام میدهد، فلان غربیهای سکولار، توقع پاردایم شیفت دارند!!!

فرق ازادیخواهی حقیقی و کارمند رسانه های محافل شبه مخفی مافیای جهانی که مال بر شرافت انسانی تریج میدهد! در ایارن ازادیخواهان سالها با تبعیض و تفتیش عقیده و فقر عمدی تحمیلی از سوی حکئمت اسلامیف حتا داشتن یک پارتنر در سن ۵۰ سالی ندارد و چه برسد تشکیل زندگی، چون مرتد است به جرم دگراندیشی! جناب غربی، نیم قرن پیش استراتژی اشتباه دستمال چکرین اسلامیستی و التقاطی مارکیست اسلامیستی مردم فریب داید و شاه سابق افغانستان و ایران.. سرنگون کرید با تئوری اشتباه کمربند سبز، در حالی خساست و منفعت طلبی دزداسالاری نبود.. سهام همگانی فوری و مجانی از حق مسلم ذخایراستفاده و فقرا ایران نجات داده و با بیمه همگانی رایگان ، دوست و یاور و هم افزای توانایی بازار ازاد و رفاه و لح جهانی بود..، حربه شعار عدالتخواهی از اسلامیستها کذاب و التقاطی های شیاد جدا میکردی.. شاه بجای دیکتاتور ی مطلقه به جمهوری پادشاهی تن میداد، امروز ایران نا مشکل جهان ازاد، اشتباه ۱۹۷۹ در کمک به آخوندا برای قبضه کرذن ایران و استفاده منبع ایران در راه غرب ستیزی و ضدیت با حقوق بشر و تمدن جهانی.. آیا معز مشاوران دمکرات تاجمهوری خواه تا ترامپ درک میکنند؟دوباره تکرار می شود، کارتریسم و کسینجریسم در مورد خاورمیانه اشتباه کرد! اشتباهاتی تکرارست…

منظور کسانی قیام سکولاری مسلح.. فرق دارد با شوآف استحاله ناممکن اینها.. یک احتمالی بود که بخشی قوای مسلح از روی اجبار عایت زندگی با وجود سکولار بودن.. اما دیماه تا جنگ ۳۹ روزه نشان داد، گویا (*؟)ویروس اسلامگرایی در مغز یکایک قوای مسلح است، مگر عکسش ثابت شود….

الغای قانون اساسی جمهوری اسلامی و احکام اسلامی و آخوندزدایی سریع بعنان نماد الامگرایی دایی…و اجرای قانون اساسی سکولار دموکراتیک موقت تا رفراندوم و اجرای سهام هکگانی رایگان و بیمه تامین اجتماعی بعنوان تضمین اجرای سکولار دمکراسی.. تنها نماد قوای مسلح و… احتمالی درون حکومت اسلامی، به سرعت رژیم چنج دهند…

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/naghad4hagh

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)