آقای ترامپ تا بی بی، حقیقت میدانند… بهانه ها تان می دانند.. درک تان میکنند و آزادیخواهان بسیاری هستند رئالیسم تشکر ازتان می کنند ، اما بدانید…توهم تاخیر برای انتخابات و جام جهانی! چرند است این بهانه ها! از نظر فنی و رئال پلتیک، حاکم مستقر، در وضعیت بحرانی و جنگی شانس برنده بودنش بیشر است، ترامپ و بی بی، از درک نظرات مانند یوسیان ها، باید پارسال کار رژیم تمام میکرد، سپاه و سرکردگان سرمایه دار و الیکارشی دو جناح … ج.ا ایران، به قول خودشان ادمبشو نیستند، اینها سکولاردمکرات بشو نیستند، مردم عادی شوند…. یهنی بالشهر پاک سازی شود از تروریستها و حامیان ظالم تروریسم.. تروریسم از نظر گسترده تعریف.. کسانی زیست عادی از دگر اندیش و آزادیخواهان غیر مذهبی تا لامذهبی فرودست و پایین شهری و متوسط گرفتند.. آنها تحقیر کردند.. با مدرک گرایی و رانت و محرومیت تا تهدید زیستن آزادی بیانی…تفتیش عقاید جلوی داشتن حتا یک پارتنر بگیرند چه برسد به همسر و بچه گرفتند.. اکنون سنهای ۴۵ تا ۵۵ سال هستند.. تحقیر می شوند.. و از قدرت بیاند پایین و حکومت اسلامی و احکام اسلامی از قدرت و اجرا منحل و بجای قانون سکولار دمکرات و کاملا ممنوعیت فعالیت مذهبی عمومی! فعالیت مذهبی فقط فردی و در خانه خود…

 

آیا در این جمهوری سکولار (یا نوع دیگر سکولاردمکراسی یعنی جمهوری پادشاهی)، توان اتمی ساخت سلاح داشته باشد، با غرب و امریکا و روسیه و چین و بقیه قدرتها مانند اسرائیل، قابل تحمل است؟

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)