عاقل به کنار آب تا پُل می جست           دیوانه پا برهنه از آب گذشت

با احترام انسان دوستانه از زندان گوهر دشتِ کرج، که نه گوهری مانده است و نه دشتی، بلکه کشتارگاه انسانیِ در جمهوری اسلامی شده است، با شما سخن میگویم. 

بدون مقدمه عرض می کنم با حکومت جعلی و شعارگری و ترویج دروغ و ریشه کنی عقاید انسانی، با جنایتهای متعدد و فریب و نیرنگ، هیچ عذر و بهانه ای برای ما و شما بودن و جنایت علیه بشریت توسط جنابعالی باقی نمانده است. بنده به نوبت خود مکررا مشکلات کشور، فساد و ناکارآمدی ها، و دیکتاتوری مطلق و فراتمامیت خواهی یا همان توتالیر تر افراطی رژیم تقلبیِ جمهوری اسلامی را به شما تذکر و یادآور شده ام. احمدی نژادی که به خود نزدیک می دانستید، همچون ماری از آستینتان سر برآورد، و سرِ رفسنجانی را هم زیر آب کردید، حسن روحانی هم رو سفیدتان کرد، خاتمی و موسوی و سابقان هم جایِ خود دارند. آرزوی افسران جوان و آتش به اختیارانت هم بر آورده شد، و ابراهیم رئیسی از کلاس ششم به ریاست جمهوری نائل آمد و فلاکت ها از سر گذشت. 

مذاکرات با پنج به علاوه یک، با پشتیبانی رفیق پوتین و تیم ایرانخواه، هم به قصه لالایی شبِ بین المللی تبدیل شد. و هزاران افتضاحی که خود بهتر می دانید که بار آوردید، که باشد.

اما چرا علنی و آشکارا گلوله به روی مردم می گشایید و جوانان وطن را به خاک و خون می کشید؟

جناب خامنه ای! شما بهتر میدانید که تئوری گذار مسالمت آمیز از دیکتاتورها،‌ نتیجه بخش نیست. خیال باطل می کنید. اما شاید نمی دانید در روندِ تغییر و تحولات بنیادین، دوره گذار مسالمت آمیز کوتاه، و آن دوره سرآغاز کار است. ستمدیدگان به ناچار از مرحله مسالمت آمیز عبور و به روش ستمگران روی می آورند. یعنی با هر دست که بدهی با همان دست خواهی گرفت. اگر به خشونت و کشتار ادامه دهید، قطعا مردم آماده مقابله به مثل خواهند شد. به آتش به اختیاران خود بگویید: آب را به روی مردم می بندید و گلوله نثارشان می کنید، و اشک تمساح برای حسین و یارانش می ریزید؟ در صورتی که سالهاست صاحبان علم، مقالات علمی متعدد در خصوص بحران آب و جنگ بر سر آن را، به مسئولین بی عرضه و بی سواد ارائه می نمایند. 

راستی حضرت والا مقام! برایم جالب بود، جنتی فسیل یکی از سِمت هایش را واگذار کرده است.   و جالبتر از آن اخیرا دخترکی از اصول طلبانِ اصلاحگر نما، در تریبون نماز جمعه افاضه امر به معروفِ عوام فریبانه نموده است. در صدا و سیمای ملی هم شاهکار تحولات صورت می گیرد، و بر سر کودکان معصوم دختر دیگر، حجاب نمیگذارند و حضرات تحریک نمی شوند، و اسلام به خطر نمی افتد. درب استادیوم را هم زحمت کشیدید و به روی دختران مظلوم و بی دفاع آن هم گزینشی، گشودید. اما جناب رهبر که شیطان اکبر شما را به کرسیِ رهبری نشاند، این تغییرات، نوشدارو بعد از مرگ وطن، باری از جنایات شما نخواهد کاست. این را خود و یاران باوفایت بهتر می دانید، و اعتراف سیاستمدارانِ بی هنرت. 

ما به لحاظ حکم الهی و انسانی به نیروهای نظامی و امنیتیِ باشرف، یادآور می شویم،‌ که هر چه سریعتر به خویشتن خویش بازگردید. آغوش مهربان مردم بروی شما باز است. به مردم و اپوزیسیون داخل و خارج از کشور اعلام میکنیم: 

برای رسیدن به بهار باید از کولاک زمستان هولناک گذر کرد. اصفهان و خوزستان و لرستان، یعنی کل ایران می بایست همه با هم،‌ یکجا و یکصدا از گردنه راهزنان و دروغگویان جمهوری اسلامی عبور کنند. اما جناب سید علی! زمان کوتاه و وقت تنگ است. عقلانیت حکم می کند به میل خود و بدون تنش قدرت را رها و ایران را ترک کنید.

علی موسی نژاد فرکوش

زندان گوهردشت کرج

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)