تور دوچرخه سواری برای صلح بین سفارت های آمریکا و ایران

شنبه ۲۶ اکتبر ۲۰۱۹ ، برلین
زمان: از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰
آغاز مسیر حرکت: سفارت ایالات متحده آمریکا
Pariser Platz, 10117 Berlin
توقف بین راه: اداره نخست وزیری، سفارت عربستان سعودی
مقصد پایانی: سفارت جمهوری اسلامی ایران

Podbielskiallee 67, 14195 Berlin

با بیم و نگرانی فراوان اخبار مربوط به خطر فزاینده جنگ بر ضد ایران و بحث مشارکت نظامی ارتش جمهوری فدرال آلمان در تنگه هرمز را پیگیری می کنیم. از دولت آلمان می خواهیم با تمام توان برای پیشگیری از جنگ اقدامات قاطع انجام دهد.
ما برای عدم مداخله نظامی در جنگ، برای حفظ برجام و توقف صدور تسلیحات جنگی به خاور میانه و نزدیک خواستار افزایش فشار به دولت جمهوری فدرال آلمان هستیم.
خواست ما:
• پرهیز از جنگ با ایران
• حفظ برجام و بازگشت به اصول توافقنامه اتمی
• برچیدن تحریم ها بر ضد ایران
• عدم شرکت ارتش جمهوری فدرال در مداخلات نظامی
• توقف صدور تسلیحات جنگی به خاور میانه و نزدیک
برای این اهداف در تور دوچرخه سواری صلح در روز ۲۶ اکتبر ۲۰۱۹ بین سفارت های آمریکا و ایران پرچم های حاوی پیام “نه به جنگ با ایران” را در خیابان های برلین و مقابل سفارتخانه ها به اهتزاز در خواهیم آورد.
در مقابل دو سفارت تئاتر خیابانی و مراسم کوتاهی برگزار خواهد شد. پرچم های “نه به جنگ با ایران” را برگزارکنندگان تدارک خواهند دید. سایر شرکت کنندگان می توانند پرچم های صلح ویژه خود را نیز همراه بیاورند.
دولت آلمان باید برای استفاده از خاک این کشوربه عنوان پایگاه نظامی به طور کامل دست رد بر سینه ایالات متحده آمریکا بزند. جنگ تنها برای مردم ایران با هزاران هزار قربانی وحشت انگیز نخواهد بود، چنین جنگی قادر است تمام منطقه خاور میانه و نزدیک را برای دوره ای طولانی به کام هرج و مرج و ناامنی کامل بکشاند و پی آمدهای سنگینی برای صلح در اروپا و سایر مناطق جهان داشته باشد.

برگزارکنندگان:

سازمان پزشکان بین المللی برای پیشگیری از جنگ هسته ای (IPPNW – Deutschland) 

DFG-VK

با پشتیبانی:

IALANA Berliner Friedenskoordination, Netzwerk Friedenskooperative
و گروه ایرانیان بر ضد تحریم و جنگ برلین

سایت اینترنتی تور دوچرخه سواری در برلین

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com