گلاب حسین زاده – “بنگ یورفرند  Bang Your Friend” یک اپلیکیشن جدید فیس بوکی است که با کلیک کردنش یک یوزر مشخص می کنه که علاقه منده با کدوم دوستِ فیس بوکیش یک رابطه جنسی داشته باشه. با فعال کردنش در صفحه یک دوست، هیچ پیغامی برای شخص کلیک شده ارسال نمی شه، ولی اگه کسی که کلیک شده اونم فرد اول رو کلیک بکنه اونوقته که فیس بوک هر دو نفر رو از این ماجرا با خبر می کنه”.
جدیدترین اپلیکشن فیسبوک در واقع یک قواد -پا انداز- سایبری است. یک دلال مخفی که وظیفه دارد تا ارگاسم را بدون عبور از فیلتر امر جنسی به طور انبوه بازتولید کند. درست عین منطق بورس. کلیک، کلیک، سکس. سکس هم همچون سایر آیین‌های انسانی-حیوانی، برای تبدیل شدن به یک چرخه سودآور، باید به یک فرایند عادی تبدیل شود. ارگاسم پشت ارگاسم. بدون اتلاف وقت. با حداکثر بهره‌وری. تخلیه. تخلیه. تخلیه. موتورهای هواسوز کارخانه‌های مدرن. اما امرجنسی، مازادی رام‌نشدنی دارد که هرگز تن به عادی‌سازی نمی‌دهد و از روزمره شدن فرار می‌کند. هرگز نمی‌توان روزی را تصور کرد که سکس مثلا به سادگی سلام کردن شود زیرا تسهیل امکان سکس یعنی پایان دادن به آن. و ورود به ساحت ارگاسم. به ساحت بازتولید مکانیکی فقدان. خستگی یک پورن‌استار. سکس به خاطر همین مازاد است که همواره نیازمند نوعی از آیین و ریچوال است. آیین و مناسکی که مازاد امر جنسی را بتواند درون خود هضم و آرام کند. شانه کند. قسمی از الهیات. هم‌خوابگان به مثابه قدیسان. عاشقان.
این اپلیکیش فیسبوک اگر به راه بیافتد و فراگیر شود همه می‌توانند از دم‌دست‌ترین راه ممکن، نیروهای جنسی خود را تخلیه کنند. بدون نیاز به آیین‌ها و خطرات آن.  یک اورجی‌خانه بزرگ. اما شک نکنید که امر جنسی جای دیگری خواهد رفت. آنجا. فرار خواهد کرد. در بهترین حالت این امکان جدید فیسبوک، باعث تولید “رکورد”های کوچک می‌شود. همانگونه که در سالیان اخیر، پورنورگرافی فقط و فقط تبدیل به یک کارخانه تولید رکورد شده است. زنی که کیر بی‌نهایت بزرگ را می‌خورد، یک گنگ‌بنگ دویست نفره، برندگان ای‌.وی‌.ان به مثابه بدلکاران جان‌نترس، زنی که در عین شگفتی چهار آلت را درون خودش میکند، مسابقات زنده سکس از شبکه برازر، ساشاگری.
و یادمان نرود که “رکورد” مقوله‌ای است وابسته به آخرالزمان.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com