“ممنوعه” سریال تازه ی شبکه نمایش خانگی است برخلاف اسمش به راحتی مجوز نشر گرفته و در دسترس خانواده ها قرار گرفته است.
این سریال یکی از پر ستاره ترین سریال های ایرانی در شبکه ی خانگی است. در معرفی سریال ممنوعه باید در ابتدا بگوییم که کارگردان آن امیر پورکیان است.
ممنوعه راوی داستان سه نسل است که به صورت همزمان روایت می شود. این سریال دارای بازیگران نام آشنا و پرسابقه ی سینما و تلویزیون است. در ابتدای ساخت این پروژه نیکی کریمی وارد این کار شد و همین کافی بود تا مخاطبان اخبار این مجموعه را دنبال کنند. بازیگران دیگر ممنوعه عبارتند از: میلاد کی مرام، امیر جعفری، بهاره افشاری، هادی حجازی فر، امیرحسین آرمان، بهاره کیان افشار، مجید مظفری و آتیلا پسیانی، الهه حصاری، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، فاطمه گودرزی و پژمان بازغی.

در میان بگیر و ببندهایی که وزارت ارشاد علیه فیلم ها و سریال های ساخته شده گرفته و حتی اخیرا تئاتری را نیز به بهانی رقص چند جوان تعطیل و عواملش را دستگیر نموده اند، سریال ممنوعه توانسته مجوز این وزارت خانه را بدست آورد.

این سریال به خوبی توانسته واقعیت جامعه ایرانی را به تصویر بکشد. تلخی ها و شیرینی ها را نشان دهد و خلاصه آنکه مخاطب را پای میز تلویزیون بنشاند. هرچند بی احترامی به والدین، نشان دادن اعتیاد رو به گسترش در میان زنان و مردان جامعه را به خوبی به تصویر کشیده و این مایه شرمساری مسئولین حکومت ایران است اما در این میان، ترویج سکس آزاد و خارج از قید و بندهای زائد و ناشی از شرع، از جمله جذابیت های این سریال است که می تواند اثرات پرفایده ای و عملی را بر جامعه ایرانی بگذارد. بنابراین باید در نشر و گسترش آن تلاش وافری صورت پذیرد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com