روژی کورد: خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه ایران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ شمسی، از بازداشت مدیر یک وب‌سایت شرط‌بندی با گردش مالی ۴۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.

عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در این باره اعلام کرده است: “مدیریت این وب‌سایت شرط‌بندی «با گردش مالی بالا» در یکی از «استان‌های کشور» انجام می‌شد و مدیر آن در «خارج از استان» سکونت داشت.”

وی همچنین افزوده است: «با اخذ نیابت قضایی به محل مذکور اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و به همراه مدارک و مستندات جمع آوری شده تحویل مراجع قضایی دادند».

آقاخانی در ادامه سخنانش٬ شرکت‌کنندگان در این بازی را از «سراسر کشور» اعلام کرده و افزود: «افرادی که در سایت‌های شرط‌بندی شرکت می‌کنند هم به نوعی مجرم هستند».

به گفته وی٬ بر اساس «قانون٬ بارگذارنده سایت‌های شرط‌بندی و استفاده کنندگان از این سایت‌ها هر دو مرتکب اقدام مجرمانه شده و قانون برای هر دو طرف مجازات تعیین کرده است».

مهرماه سال ۹۵ وب‌سایت «فردانیوز» با انتقاد از افزایش «سایت‌های شرط‌بندی، قمار، پوکر و کازینو» در ایران طی یکسال٬ از اینکه «هیچ کس جلوی این سایت‌ها را نمی‌گیرد»٬ گلایه کرده بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com