هانا: بنا بر گزارشات منتشره تایید شده از سوی هانا، عصر روز پنج شنبه ۱۱ خردادماه ۱۳۹۶ شمسی، یک مرد پناهنده کورد اهل کوردستان سوریه (کوردستان غربی) در شهر اولدینبورگ آلمان به علت روزه خواری از سوی دو پناهجوی دیگر عرب در آلمان، کشته شده است.

این پناهجوی کورد که متاهل و دارای فرزند می باشد، اهل کوردستان سوریه بوده و پس از جنگ داخلی سوریه و یورش گروه تروریستی داعش به کشور آلمان پناهنده شده بود.

عبدالحنان یعقوب، پناهنده کورد اهل روستای بابلیت از توابع شهر عفرین، به اتهام کشیدن سیگار در ماه رمضان که در بین مسلمانان به روزه خواری مشهور است، توسط دو پناهجوی دیگر عرب مسلمان به ضرب چاقو کشته شد.

تاکنون از دستگیری و بازداشت قاتلین خبری در دست نیست.

بنا بر این گزارش، تعداد متعددی چاقو بر بدن این پناهنده کورد در آلمان وارد آمده است که منجر به قتل وی شده است.

کشور آلمان اعلام کرده است که حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار پرونده پناهجویان را که بیشتر آنها از سوریه و افغانستان می باشند را مورد بازبینی قرار خواهد داد.

طی سه سال گذشته و با ورود بیشمار پناهجویان مسلمان به کشورهای اروپایی، میزان ترور در این کشورها که قسمت اعم آن از سوی مسلمانان انجام می شود، بوقوع پیوسته است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com