بهمن‌ماه، سالروز انقلاب ویرانگر اسلامى «این نالازم ترین انقلاب جهان» در حالى فرامی‌رسد که چشم‌انداز آینده جمهورى اسلامى تیره‌وتار تر از هر زمان دیگری ست و به همان اندازه، چشم‌انداز آینده ایرانیان آزاده‌ای که آرزویی جز رهایی از چنگال این نظام ویرانگر و ساختن فردایی بهتر ندارند، می‌تواند روشن و امیدبخش‌تر از هرزمانی دیگرى باشد و هست.

در سی‌وهشت سال گذشته، با تمام فرصت‌ها و منابع بی‌نظیری که به ارث برده بود و در اختیار داشت، جمهورى اسلامى نتوانست حتى ذره‌ای از آمال و آرزوهاى ایرانیان را برآورده کند و حتى اندکى از دردها، رنج‌ها و فشارهاى معیشتىِ کمرشکنی را که براى ایرانیان به ارمغان آورده بود، بکاهد.

امروز پس از سی‌وهشت سال تجربه، از عوامل و زالوهای خون‌آشام وابسته به نظام جمهورى اسلامى و آنان که دوام و امرارمعاش خود را وابسته به بقاى نظام اسلامى می‌دانند که بگذریم، دیگر کمتر ایرانى، مخصوصاً در میان نسل جوان ایران را می‌توانیم بیابیم که به آینده خود و سرزمین اش در زیر سلطه نظام جمهورى ویرانگر اسلامى امیدوار باشد. امروز تک‌تک ایرانیان از زن و مرد و پیر و جوان به این واقعیت تلخ پى برده‌اند که باوجود نظام ویرانگر جمهورى اسلامى و سردمداران غارت‌گر و بیگانه پرستش هرروز وضعیت ایران بدتر و زندگى ایرانیان سخت‌تر و طاقت‌فرساتر از پیش خواهد شد.

ایرانیان مخصوصاً نسل جوان ایران باید اطمینان داشته باشند که آینده از آن آنان است. جمهورى ویرانگر اسلامى رفتنى است و در صورت تلاش براى از بین بردن این نظام و جایگزین کردن آن با یک نظام اصیل و ایران ساز می‌توانند به همه خواسته‌های به‌حق خود دست یابند و ایران را چون پیش از انقلاب به جاده ترقى و رفاه و فردایی بهتر رهنمون شوند.

حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات) ضمن ابراز تأسف عمیق از ویرانى به بار آمده توسط نظام جمهورى اسلامى و سران غارت‌گرش در این سی‌وهشت سال، اطمینان دارد که این وضع دوام نداشته و دیر یا زود جمهورى اسلامى نیز چون بسیارى از نظام‌های هم‌جنس خود که به دست مردم از بین رفتند، به دست مردم به تنگ آمده ایران از بین خواهد رفت و ایران و ایرانى مخصوصاً نسل جوان ایران بار دیگر آزاد و رها به زندگى پرشور و شعف و امید خود ادامه خواهد داد و به آینده خود و سرزمینش برعکس امروز امیدوار خواهد شد.

به امید آن روز، نام و یاد همه قربانیان انقلاب ویرانگر اسلامى را گرامى داشته با تک‌تک آنان و تمامى ایرانیان آزاده، به‌ویژه نسل جوان ایران، عهد و پیمان می‌بندیم که تا رهایی ایران و نابودى نظام ویرانگر اسلامى همراه آنان لحظه‌ای از پاى نخواهیم نشست و دیر یا زود شاهد پیروزى را در کنار آنان در آغوش خواهیم کشید.

پاینده ایران
زنده باد ملت ایران

حزب مشروطه ایران

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com