عالی‌مقام بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسراییل؛

از جانب حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات) و ایرانیان بی‌شماری که علیه رژیم تروریستی جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند قدردانی بزرگ خود را از پیام مهم شما در حمایت از مردم ایران ابراز می‌داریم.در پیام خود، شما تمایز درست و حیاتی را میان مردم صلح‌دوست و آزادی‌خواه ایران و رژیم تروریست جمهوری اسلامی قائل شدید.

جناب نخست‌وزیر؛

همانگونه که می‌دانید پیوند ایرانیان و اسراییلیان به هزاران سال پیش برمی‌گردد و در طول ایام کهن و نوین، ملل ما همواره دوست یکدیگر بوده‌اند. اسراییل همواره پشتیبان ایرانی: قدرتمند، متحد، آزاد و صلح‌دوست بوده است که با همکاری و همیاری با اسراییل می‌تواند به‌عنوان ستونی برای صلح و ثبات در منطقه عمل کند. تردیدی نداریم که اسراییل به‌عنوان یک دوست و متحد ایران همواره به تمامیت ارضی و یگانگی ملی ایران احترام گذاشته و از آن پشتیبانی می‌کند، همچنان که از آزادی مردم ایران پشتیبانی می‌کند. اطمینان داریم که مردم اسراییل همواره در کنار مردم ایران درنبردشان برای رهایی از رژیم ستم‌پیشه جمهوری اسلامی خواهند ایستاد و اسراییل با رهبری شما به پشتیبانی از ایرانی قدرتمند، متحد، آزاد و صلح‌دوست ادامه خواهد داد.

جناب نخست‌وزیر؛ بار دیگر می‌خواهیم تا سپاس و قدردانی فراوان خود را برای پیام دوستی و پشتیبانی شما از مردم ایران ابراز داریم. صمیمانه امید داریم که دیگر رهبران جهان نیز از این کار شما پیروی کرده و پیام‌های مشابهی را در پشتیبانی از مردم ایران در ستیزشان با رژیم تروریست جمهوری اسلامی به آن‌ها فرستاده و تمایز آشکار میان آن‌ها و رژیم جمهوری اسلامی را بیانگر شوند.

ما همچون شما و مردم اسراییل چشم به‌روزی داریم که ملت‌های ما پیوندهای کهن خود را دوباره برپا کرده و دوستی، صلح، دمکراسی، ثبات و پیشرفت را به خاورمیانه بازگردانند.

با احترام

خسرو بیت‌اللهی
دبیر کل حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات)

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com