٩٢.۶٪‏ پاسخ دهندگان نظرسنجی  دگرباشان مخالف جشن های مدنی هستند که به دلیل باورهای مذهبی معاف از اجرای  ازدواج همجنس می باشند.

یک نظرسنجی از استرالیایی های دگرباش نگرانی هایی درباره  تبعیض قانونی در خودداری از اجرای ازدواج همجنس را نشان می دهد.

بازفید گزارش داد، این نظرسنجی که توسط  پفلاگ انجام شد، مخالفت زیادی در بین استرالیایی های دگرباش را نشان داد که مخالف معافیت هایی هستند که فراگیری در زوج های همجنس را هدف می گیرند.

هنگامی که پرسیده شده آیا جشن ها باید از  ازدواج زوج های همجنس معاف شوند، ٩٢.۶٪‏ قریب به اتفاق پاسخ دهندگان مخالفت کردند.

اما هنگامی که پرسیده شد اگر کشیش های مذهبی باید از این جشن ها معاف شوند، پاسخ دهندگان مدارای بیشتر داشتند و ۶٠٪‏ مخالف بودند.

جشن های مدنی با وابستگی های مذهبی رابطه و پیوندی ندارند و بنابراین باید مایل باشیم تا جشن های ازدواج غیر مذهبی همجنس را اجرا کنیم.

آیا باید موسسه های مذهبی حق تبعیض داشته باشند؟

این نظرسنجی پس از معرفی پیشنهادی یک لایحه در اکتبر سال گذشته انجام شد که معاف قایل شدن برگزارکننده های ازدواج از اجرای جشن های همجنس را قانونی می کند.

این لایحه همچنین معافیت هایی برای سازمان های مذهبی پیشنهاد نمود که خدمات مراسم ازدواج مانند  اجاره یک مدرسه  کاتولیک را انجام می دهند.

در حالی که استرالیا اکنون هیچ گونه قانون برابری ازدواج ندارد، بخش ۴٧ قانون ازدواج مشخص می کند که کشیش های دین تعهدی به اجرای مراسم ازدواج هر زوجی را ندارند.

اما این در مورد جشن های مدنی بکار نمی رود.

رودنی کروم، فعال  حقوق دگرباشان، به این نتیجه ها باور دارد. کروم گفت :”ما کاملا از تبصره موجود قانون ازدواج حمایت می کنیم که به روحانیون آزادی مذهبی می دهد، اما خطی دور تبصره های پیشنهادی می کشیم که زوج های همجنس را هدف قرار می دهند و با ما متفاوت از زوج های دیگر رفتار می کنند.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع:

http://www.gaystarnews.com/article/australia-says-no-civil-celebrants-allowed-reject-sex-marriages/ gs.zrSuET4

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com