برخورد قطار مسافربرى تبریز – مشهد که تابه‌حال دست‌کم ٣۶ قربانى بر جاى گذاشته و نحوه یاری‌رسانی به قربانیان و مجروحین این حادثه غم‌انگیز بار دیگر بی‌لیاقتی مسئولان رژیم اسلامى را بیش‌ازپیش براى همگان آشکار کرده است.

نظامى که ادعاى مدیریت جهانى و ارائه الگوى جدیدش گوش فلک را کر کرده، در برابر یک سانحه آن‌چنان عاجز و بی‌برنامه بود که بنا بر اظهارات مسافران، نیروهاى یاری‌دهنده حتى کپسول‌های آتش‌نشانی هم به همراه نداشتند. این در حالى است که نظام بی‌لیاقت جمهورى فرقه‌گرای اسلامى میلیاردها دلار از بودجه کشور را هرساله صرف راهپیمایی اربعین در عراق و ماجراجوئی‌های ویرانگر خود در عراق و سوریه و یمن و لبنان می‌کند. بودجه‌ای که با آن می‌توان نیروهاى آتش‌نشانی، آمبولانس‌ها و بیمارستان‌های کشور را با جدیدترین استانداردهاى جهانى مجهز کرد و به اقتصاد ویران ایران سروسامانی بنیادى داد.

حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات) ضمن ابراز همدردى با خانواده قربانیان این حادثه غم‌انگیز خود را در غم و اندوه آنان شریک دانسته براى بازماندگان صبر و براى مجروحین این فاجعه بهبودى کامل آرزو کرده و امیدوار است که ایرانیان با فشار بر جمهورى اسلامى نظام را وادار به پاسخ گوئى و تجدیدنظر در سیاست‌های ویرانگر خود و صرف بودجه کشور براى بروز سازی نیروهاى امدادگر در سراسر کشور کنند.

به امید روزى که با نابودى نظام فرقه‌گرای جمهورى اسلامى ثروت و بودجه کشور صرف ایران و ایرانى و نه ماجراجوئی‌های ویرانگر در منطقه شود.

روان قربانیان این فاجعه شاد و یادشان گرامى باد.

پاینده ایران
زنده باد ملت ایران
حزب مشروطه ایران

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com