کیوان کثیریان در خبرآنلاین می نویسد: خبرنگاران ایرانی حاضر در کن کلی پیگیر بودند که عطاران را بیابند و از فیلمش خبر بگیرند ولی ظاهراً پیدایش نکردند. عصر دیروز- یکشنبه – بطور کاملاً اتفاقی او و گروه کوچکش را در گوشه ای از شهر کن دیدم. این دو سه عکس را گرفتم برای آنها که علاقه مندند فضای فیلم تازه او را ببینند.

در خبر دیگری که پیش از این در خبرآنلاین منتشر شده آمده است:

عطاران به همراه کیوان مقدم طراح صحنه و لباس و احمد احمدی مدیر فیلمبرداری چهارشنبه شب عازم فرانسه شدند تا روز پنجشنبه اولین پلان‌های فیلم جلوی دوربین برود.

داستان فیلم جدید رضا عطاران در حاشیه جشنواره کن اتفاق می‌افتد و ماجرای یک ایرانی است که به عشق حضور در این فستیوال عازم فرانسه می‌شود و در جشنواره کن درگیر اتفاقاتی می‌شود. به غیر از عطاران که نقش اصلی «Red Carpet» را بازی می‌کند، یک بازیگر زن فرانسوی نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

این بازیگر ظرف چند روز آینده انتخاب می‌شود و جلوی دوربین خواهد رفت. ظاهرا قرار است بخش‌هایی از این فیلم با پایان یافتن فستیوال کن و پایان فیلمبرداری در این کشور در ایران فیلمبرداری شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com