روزنامه نیویورک تایمز از فعالیت یک زن جوان گزارشی تهیه کرده که به تنهایی توانسته توجه بسیاری از کاربران اینترنت را به خود جلب کند. او ویدیوهایی را با موضوع آموزش آرایش صورت و مو در آپارتمان خود ضبط می کند و روی اینترنت قرار می دهد. یکی از ویدیوهای او در یوتیوب ۱۴ و نیم میلیون بار دیده شده. بسیاری از مخاطبان کارهای او را بسیار دوست داشته اند و برخی کار او را گیج کننده دانسته اند. متن کامل این گزارش -به زبان انگلیسی- را می توانید از اینجا بخوانید.

ظاهرا علایق مخاطبان اینترنت مدام در حال عوض شدن است و مسایل زندگی روزمره بیشتر از سیاست و اقتصاد و اندیشه مخاطب دارد. به نظر شما آینده رسانه ها با این وضع چه خواهد شد؟ آیا ممکن است که رسانه ها به دنبال جلب توجه مخاطبان هر روز زردتر شوند؟ در این وضعیت آیا جایی برای نقدها و بحث های جدی در رسانه ها بای می ماند ؟

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com