ماف نیوز: در پی محکومیت محمدرضا رمضانزاده به بازنشستگی پیش از موعد با تقلیل یک گروه، شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در بیانیه‌ای اعلام کرده است علیرغم فشارهای موجود، باز هم معلمان دست از فعالیتشان برای احقاق حقوق خود بر نمی‌دارند.

به گزارش ماف نیوز به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، “محمدرضا رمضانزاده” رییس انجمن صنفی فرهنگیان استان خراسان شمالی از سوی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری بخاطر فعالیت های صنفی و قانونی به بازنشستگی پیش از موعد با تقلیل یک گروه محکوم شده است.

محمدرضا رمضانزاده


تلگرام ماف نیوز

آقای رمضانزاده روز ۲۲ مهرماه ۹۷ همزمان با تحصن صنفی فرهنگیان بازداشت و بعد از ۹ روز آزاد شد. مجددا وی در ۲۱ آبان بازداشت و ۳۵ روز تحت بازجویی به سر برده و سپس با وثیقه‌ی ۱۳۰ میلیون تومانی آزاد شده بود.

ایشان از مجموع این دوبازداشت ۳۸ روز را در سلول انفرادی بوده‌اند.

بجز آقای رمضانزاده ۶ نفر دیگر از اعضای انجمن صنفی فرهنگیان خراسان شمالی در آبان ماه بازداشت شدند که همگی با سپردن وثیقه های سنگین ازاد هستند.

دو نفر از آنها با احکامی از سوی هیات تخلفات اداری از جمله تبعید از محل خدمت و توبیخ کتبی روبرو شده‌اند.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران اعلام کرده است که “وزارتخانه و شخص وزیر، همسو با نیروهای امنیتی در حال سرکوب فعالان صنفی هستند اما معلمان برای احقاق حقوق خود نمی‌ترسند و عقب نشینی نمی‌کنند.”
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com