ماف نیوز: یک کولبر در مناطق مرزی شهرستان پیرانشهر بر اثر شلیک مستقیم نیروهای مرزبانی در مرز حاج عمران جان خود را از دست داده و در دو حادثه‌‌ی دیگر هم در مرز پیرانشهر و ارومیه دو تن زخمی شدند. همزمان یک کولبر در مناطق مرزی شهرستان ماکو گرفتار برف و کولاک شده و جان خود را از دست داد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، شامگاه شنبه ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۷، یک کولبر به نام سید “واحد برزنجی” ٣٠ ساله فرزند سید احمد از اهالی پیرانشهر در جریان شلیک نیروهای مرزبانی در منطقه ی مرزی حاج عمران جان خود را از دست داد.

تلگرام ماف نیوز
همچنین در روزهای گذشته در همین منطقه، گروهی از کولبران در کمین نیروهای مرزبانی افتادند و در نتیجه‌ی گشودن آتش این نیروها، یک کولبر به نام “محمد شمایلی” ۲۹ ساله فرزند سعدالله از ناحیه‌ی پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت زخمی شد.

همزمان از ارومیه گزارش شده است که در پی تیراندازی نیروهای مرزبانی به سوی کولبران در منطقه‌ی مرزی ترگور، یک کولبر به نام “شفیع صمدی” ۲۶ ساله از ناحیه‌ی ران زخمی شده است.

در همین رابطه نیز، چند روز پیش یک کولبر به نام‌ “فرهاد نقشی” ٢١ ساله از اهالی روستای “عیسی گلیک” از توابع بخش مرکزی شهرستان چالدران گرفتار برف و کولاک شده و جان خود را از دست داده بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com