اسپاتیفای به تازگی و پس از خشم عمومی، پخش آگهی تراجنسی هراس را متوقف کرده است.

کاربران پخش این آگهی در حین گوش کردن به موسیقی، پادکست ها یا کتاب های صوتی در این رسانه را گزارش کرده اند. به گزارش INTO، اسپاتیفای پخش این آگهی که در مورد پیشنهاد ۳ در ایالت ماساچوست در رابطه با انتخابات میاندوره ایی که ساکنان این ایالت در روز ۶ نوامبر در آن شرکت کرده اند، بوده است، برای برخی از کاربران را تایید کرده است.

پیشنهاد ۳، رفراندوم وتو برای همه پرسی از مردم در مورد ایجاد امکان لغو قانونی از دولت ایالتی است. قانون ۲۴۰۷ مجلس سنا که در سال ۲۰۱۶ به تصویب رسید، تبعیض در دسترسی به امکانات عمومی بر اساس هویت جنسیتی را ممنوع کرد. در این همه پرسی، رای منفی موجب لغو این قانون ضد تبعیض میشود، در حالی که رای آری موجب حفظ آن و ادامه محافظت از تراجنسی ها در ماساچوست میشود.

افرادی مانند لارن کاکس از رای آری در پیشنهاد ۳حمایت کرده اند. آگهی پخش شده در اسپاتیفای، از رای منفی به این پیشنهاد، حمایت میکرد. کاربران اسپاتیفای با ابراز ناراحتی خود از این تبلیغ، این شرکت را به لغو عضویت شان در صورت حذف نشدن این تبلیغ از این رسانه، تهدید کردند.

پاسخ اسپاتیفای:
GSN برای دریافت پاسخ در این رابطه به اسپاتیفای مراجعه کرده است.

پاسخ سخنگوی این شرکت به شرح زیر است: “ما به حفظ تنوع صداها و مطالب در این رسانه باور داریم؛ با این حال، این آگهی که بخش هایی از خط مشی تبلیغاتی ما را نقض می کند، به اشتباه برای کاربران ما پخش شده است. ما به بهبود سیستم هایمان ادامه خواهیم داد تا از مطابقت تمام تبلیغات منتشر شده توسط این رسانه از دستورالعمل های تبلیغاتی ما اطمینان حاصل کنیم.”

انتخابات میان دوره ای در ایالات متحده، در دفاتر متعدد دولتی، از جمله مجلس سنا، مجلس نمایندگان، فرمانداری ها و دیگر اماکن، در روز ششم نوامبر برگزار شد.

این انتخابات، بیشتر کاندیداهای دگرباش جنسی را با اکثریت نامزدها از حزب دموکرات ها را به خود دیده است. بر اساس برخی از گزارشات، سراسر ایالات متحده آمریکا با پیروزی بسیاری از این نامزدها در این انتخابات در رنگ آبی و رنگین کمان موج میزنند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/spotify-airs-anti-trans-ad/#gs.RN0vJFg

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com