سلام

امروز ۹۷/۸/۳برای گرفتن اجازه ملاقات با همسرم آقای سید هاشم خواستار دربیمارستان ابن سینا در مشهد به دادسرای انقلاب رفتم برای بازداشت ایشان هیچ پرونده ای وجود نداشت رفتم خدمت معاون دادستان جریان بازداشت همسرم را گفتم ایشان گفتند مادستور بازداشت ندادیم با معاون دیگر دادستان صحبت کردند ایشان هم گفتند ما هم دستور بازداشت ندادیم از اطلاعات و اطلاعات سپاه ونیروی انتظامی سوال کردند آنها هم منکر بازداشت شدند.

گفتم فرض کنیم هیج کس دستور بازداشت نداده ولی بیمارستان آزما خواسته از دادسرای انقلاب دستور ملاقات بگیریم حالا شما اجازه بدید ما با ایشان ملاقات کنیم همآهنگ کردند ساعت ۵ بعداز ظهر با ایشان ملاقات کردیم حالشون خوب بود.

مثل اینکه اورژانس اجتماعی ایشان را از جلوی باغ گرفته و مستقیم به بیمارستان ابن سینا برده.

دربیمارستان ازایشان خون گرفتند و یک آمپول به ایشان زدند ویکی ازمریضها هم آمده گلوشون را گرفته که پرستارها مریض مجنون را ازایشان جداکردند…..

ازآنجاییکه بیمارستان روانی خطری برای تهدید جان همسرم هست امیدوارم هرچه زودتر موجبات آزادی ایشان فرآهم شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com