طبق گفته سازنده اجرایی سریال Doctor Who، سری جدید این سریال شامل شخصیت های مختلف از طیف متنوعی از دگرباشان جنسی خواهد بود.فصل یازدهم این سریال تلویزیونی که از روز ۷ اکتبر و توسط شبکه تلوزیونی بی بی سی پخش خواهد شد، جودی ویتاکر را به عنوان اولین دکتر زن معرفی خواهد کرد.

سری جدید این سریال همچنین شامل تعدادی از شخصیت های دگرباش جنسی خواهد بود. 

متس استیونز، مدیر اجرایی به Spy Digital، گفت: “به نظر من، از زمان آغاز مجدد این سریال در سال ۲۰۰۵، پدید آورندگانش در محو کردن لبه های جنسیت و سیالیت جنسیت شخصیت ها و روابط بسیار موفق بوده اند.”

استیونز افزود: “من اکنون هویت جنسی و جنسیت شخصیت های داستان را بر ملا نخواهم کرد و به این بسنده میکنم که بنا به گفته راسل [ت دیویس]، نویسنده سابق این سریال، شمول بخشی از دی ان ای این سریال محسوب میشود، در نتیجه، شخصیت هایی از سراسر طیف جنسیتی و هویت جنسی وجود خواهند داشت. “

این سریال که اولین بار بین سالهای ۱۹۶۳ تا ۱۹۸۹ به نمایش درآمد و در سال ۲۰۰۵، با اسکریپت نوشته راسل ت دیویس دوباره آغاز شد، پیشتر نیز دارای شخصیت های دگرباش جنسی، از جمله کاپیتان جک هارکنس (جان بارومن) و در آخرین فصل آن “بیل پاتس (پرل مکی) را در بر گرفته است.

کریس چیب نال، مسئول اجرایی فصل جدید این سریال است. قسمت اول فصل جدید به نام “زنی که زمین خورد” نامیده شده است. ویتاکر، در لباسی جنسیت خنثی به عنوان دکتر سیزدهم ایفای نقش خواهد کرد. او در ماه جولای، ایده الهام بخش لباس هایش را توضیح داد.

او گفت که یک روز، تصویر سیاه و سفید یک زن با شلوار کوتاه، چکمه، بند شلوار و تی شرت که در حال قدم زدن هدفمند و متفکرانه بود را در گوگل کشف کرد.

او به Spy Digital گفت: “احساس فوق العاده ای در این تصویر وجود داشت، چیزی شبیه بی زمانی، هدف و شمول. تمام اینها در یک نگاه ساده دیده میشد. من احساس کردم که برای اینگونه لباس پوشیدن نیاز به گنجانده شدن در شکل، یا سن و یا جنسیت مشخصی نیست. و لباس من در این سریال عمدتا از این افکار سرچشمه گرفته است. “

در اکتبر سال ۲۰۱۷، این سریال برای سابقه طولانی اش در شمول اقشار مختلف جامعه، جایزه متحد را از آن خود کرد.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/09/18/doctor-who-lgbt-characters/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com