روت دیویدسون، رهبر محافظه کار اسکاتلندی، دلایل خود را برای عدم تمایل به انتصاب به عنوان نخست وزیر را اعلام کرد. او گفت که “سلامت روان” برایش در اولویت اول است. این سیاستمدار آشکارا همجنسگرا گفت: “کسی برای کسب سمت نخست وزیری باید خواهان آن باشد. و من نمی خواهم نخست وزیر باشم.”

در سال ۲۰۱۶، در زمان نخست وزیری دیوید کامرون، روت شغل نخست وزیری را به عنوان “تنهاترین شغل در جهان” توصیف کرد. دیویدسون همچنین سمت سناتور یا نماینده مجلس در وست مینستر را نپذیرفته است.

دیویدسون در مصاحبه ای با مجله The Sunday Times، در مورد مبارزه اش با افسردگی و خود آزاری اش در دوران نوجوانی سخن گفت. دیویدسون گفت که سلامت روانی او در ۱۷ سالگی و پس از این که یک پسر از روستای محل اقامتش، خودکشی کرد، دچار مخاطره شد.

او گفت: “این مساله به شدت من را به هم ریخت.”

او گفت که پس از این واقعه او شروع به بریدن بدنش، مشت زدن به دیوارها … نوشیدن بیش از حد مشروبات الکلی، رفتار خصمانه و عصبانی کرد. دیویدسون یک سال بعد، با بیماری افسردگی بالینی تشخیص داده شد، اما استفاده از داروها موجب کابوس های تاریک و وحشتناکی میشد که او نمیتوانست بگوید که واقعی اند یا نه. او همچنین در سال های تحصی دانشگاهی اش با مشکلات مربوط به سلامت روان مبارزه کرده است. او در سال دوم تحصیل در دانشگاه ادینبورا انگلستان، به سختی از خوابیدن می ترسید به طوری که یک ترم متوالی شبانه روزی بیدار بود. او گفت که افسردگی اش مانند پتو سیاه خفه کننده ای بر روی سرش بود که آسمان را از او میگرفت. این پتو سنگین بود، تند و تلخ و خسته کننده بود. امید ، انرژی و زندگی را از بین برد.

این عضو پارلمان اسکاتلند (MSP) گفت که با ورزش منظم، کنترل مصرف مشروبات الکلی، بازگشت به کلیسا با مسائل مربوط به سلامت روانش مبارزه می کند.

علاوه بر این، او افزود: “مهمتر از همه من، قرصهایم را دور ریختم.”

اما او گفت که او هنوز از بازگشت به روزهای تاریک افسردگی میترسد. او گفت: “به هنگام ضطراب شدید، یا وقتی که احساس میکنم که وزن پتو سیاه در حال افزایش است، به آنچه که می دانم به من کمک میکند، روی می آورم: نظم، ورزش، حرکت رو به جلو، تلاش برای دست یابی به نتایج قابل اندازه گیری. بعضی وقتها در شغلی که با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت انجام می شود، رسیدن به این اهداف مشکل است.

دیویدسون برای اولین بار باردار است:
دیویدسون در انتظار تولد اولین فرزندش است.

این نماینده مجلس با جین ویلسون در رابطه عشقی است. در اوایل سال جاری، پس از انجام درمان IVF، او اعلتم کرد که آنها منتظر تولد فرزند اولشان هستند.

زایمان او در ماه اکتبر خواهد بود و قصد دارد چهار تا پنج ماه را در مرخصی زایمان سپری کند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/australia-celebrates-trans-women-with-this-beautiful-mural-ahead-of-darwin-pride/#gs.RKWMYn8

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com