تاد هریتی نخستین بازیکن اسکواش مرد که به عنوان همجنسگرا آشکارسازی کرد.

این بازیکن آمریکایی که در جهان در رتبه ی ۴۵ ام قرار دارد، گفته که امیدوار است که برای دیگران الهام بخش باشد.

این بازیکن ٢٧ ساله، با انتشار توییتی درحساب کاربری اش آشکارسازی کرد:

او در تویتتر نوشت :”برای کسانی که میشناسم، و کسانی که من را میشناسند، مساله ایی هست که سرانجام باید آن را فاش کنم.

من یک همجنسگرا هستم و آماده ام که به عنوان یک مرد آشکارا همجنسگرا زندگی کنم.”

او افزود :”من تصمیم گرفته ام که آشکارسازی کنم،چرا که متقاعد شده ام تنها راه رضایت من از زندگی این است که همه این مساله را درباره ی من بدانند. من همچنین فکر می کنم که این بهترین کار در حق اطرافیانم است و امکان اینکه بتوانیم یکدیگر را کاملا درک کنیم را فراهم میکند.

من از افرادی که قبلا این مساله را به آنها گفته ام سپاسگزارم. من برای اینکه همه این مساله را درباره ی من بدانند، آماده نبودم. من از شما سپاسگزارم که راز من را نگه داشتید، و به هر فرد کنجکاوی که شاید از شما پرسیده باشد، نگفتید.
به علاقمندان اسکواش در سطح جهانی میگویم که ما گروهی متنوع از ملیت ها، قومیت ها و باورها هستیم. من نمیدانم که هر کس چطور این مساله را قبول میکند. اما من مدت هاست که با این مساله دست و پنجه نرم میکنم. برای من ضروری است که خودم باشم، و تا بتوانم از بقیه زمانم در چرخه زندگی و ماورای آن لذت ببرم.

در نهایت، من فرد مشهوری نیستم. اما خوشحال میشوم، اگر بتوانم الهام بخش افراد دیگری که در وضعیتی مشابه هستند، باشم. آشکارسازی برای من آسان نبوده است. مدت زیادی زمان برد تا خودم را به عنوان کسی که هستم بپذیرم. اما اکنون آماده ام که همه این مسائل را پشت گذاشته و به زندگی ام ادامه دهم.”

رابطه عاشقانه برندگان رتبه اول و دوم دوره پیشین مسابقات جهانی اسکواش:

آشکارسازی تاد پس از آشکارسازی دو نفر ار بزرگترین بازیکنان اسکواش در جهان و اعلام اینکه با یکدیگر در رابطه عاشقانه هستند، روی داد.

راشل گرینهام، برنده مدال طلا و جنی دانکاف برنده مدال نقره اسکواش جهان، نخستین بازیکنان حرفه ای اسکواش بودند که در ماه می سال گذشته به عنوان همجنسگرا آشکارسازی کردند.

گرینهام، قهرمان سال ٢٠٠٧ جهان از استرالیا و دانکاف از انگلستان، هر دو برای مسابقه با هم در جهان سفر کردند و روبروی هم قرار گرفتند. آنها ۴۴ تور را با یکدیگر برگزار نمودند.

دانکاف گفت :”ما احساس کردیم که با آشکارسازی در عرصه حرفه ایی ورزش، میتوانیم کمک کنیم که تنها حتی یک نفر احساس راحتی بیشتری کند و به مسیر زندگیش امیدوار باشد. به این شکل آشکارسازی ما ارزش بیشتری خواهد داشت.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎
وب سایت ما:‏
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
‏www.Khodnevis.co
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

مترجم : احسان پارسی
ویرایش : ارسلان

منبع :

Todd Harrity becomes first male pro squash player to come out as gay

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com