این روزها در بین ایرانیان مخالف رژیم جمهوری اسلامی در فضای مجازی، متن جالبی دست به دست می شود که حکایت از دورویی و دروغگویی رژیم قاتل جمهوری اسلامی در بیشتر زمینه ها دارد؛ متن اینگونه است:

«جمهوری اسلامی تنها نظامی در دنیاست که آمبولانس را برای سرکوب معترضان، آتش نشانی را برای متفرق کردن جمعیت، جرثقیل را برای اعدام در ملاء عام، ماشین پلیس را برای بستن راه و استفاده از دستگاه برش فلز را برای قطع انگشت ولی انرژی هسته ای را برای مقاصد صلح آمیز می خواهد».

اشاره به چنین واقعیتی در این شرایط چندان بیراهه نیست، چرا که چهره واقعی رژیم جمهوری اسلامی با شروع قیام انقلابی مردم ایران بهتر از همیشه رسوا و دورویی و دروغگویی رژیم در همه جای عالم قابل رویت و شنیده شدن است.

اما مسئله ای که که در این میان قابل توجه است دروغ های رژیم جمهوری اسلامی طی ۲۰ سال گذشته درباره برنامه هسته ای خود میباشد که آن را صلح آمیز جلوه داده است.

استفاده از تکنولوژی و امکانات در مسیر تروریسم وشر و ناامنی و در کنار آن کاربرد دروغ تنها روشی است که مقامات جمهوری اسلامی ابایی از آنها ندارد.

به عنوان مثال با شروع قیام مردم ایران علیه رژیم قاتل جمهوری اسلامی وزیر خارجه این رژیم گفت که هیچ معترضی در ایران کشته نشده است! همین دروغ ها را سالهاست که رژیم جمهوری اسلامی بعد از کشتار مردم بیان میکند و امروز هم همانند جنایتهای گذشته خود میگویند کسی از مردم در خیابان های ایران به ناحق کشته نشده است.

در داخل ایران رسانه های حکومتی در حالیکه همه راههای دسترسی مردم به اینترنت و جهان آزاد مسدود شده است، فضای کشور را عادی جلوه داده، گزارشگر تلویزیون حکومتی طی یک سناریوی مزحک به کوچه و خیابانهای خلوت می رود و از افرادی که قبلا با آنها هماهنگ شده مصاحبه میکند و از آنها میپرسد: شما تظاهرات یا شورشی در جایی می بیند؟ سپس دوربین خیابان های ساکت و آرام را نشان می دهد و مصاحبه کننده و مصاحبه شونده شروع به تمسخر و پوزخند می کنند!

چند سال قبل در حالیکه نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل پروژه مخفیانه هسته ای رژیم در اطراف تهران را افشا کرد، همین مسئله اتفاق افتاد. برای آن هم عوامل صدا و سیمای وابسته به رهبر دیکتاتور نظام راهی منطقه تورقوز آباد گسیل شدند تا با یک سناریوی خنده دار سر و ته ماجرا را با لودگی و مسخره بازی هم بیاورد. آنموقع در آنجا یک نفر پشت همان مکان مشکوک با لحنی تمسخرآمیز گفت: ما اینجا فرش می شوییم! اکنون همان تورقوز آباد به پاشنه آشیل نظام تبدیل شده و سران رژیم برای امضای احیای برجام التماس می کنند که اول آژانس باید پرونده تورقوز آباد را مختومه و مسکوت کند! دلیل آن هم این است که آنها هیچ توضیح قابل قبولی برای آن ندارند جز آنکه فیلمها و صدای قالی شویان دروغین را به آژانس بین المللی انرژی اتمی بدهند.

البته دروغ گوییهای بی شرمانه دیگری هم وجود دارد که مرتبط با دخالت های منطقه ای و کمک به روسیه در جنگ علیه اوکراین میباشد.
برای مثال جمهوری اسلامی گروههای نیابتی را تا دندان مسلح و به آنها دستور حمله به آرامکو یا کشتی ها در خلیج فارس را می دهد و موقع پاسخگویی که می شود ارتباط خود را با آن حملات منکر میکند. یا زمانیکه رژیم با افتخار اعلام میکند که در صنایع پهپادی پیشرفت زیادی داشته و آنها را صادر می کند و علی خامنه ای در سخنان خود گاف می دهد که روسها از پهپاد های ایران بهره مند شده اند، آن بخش از اظهارات او به سرعت از خروجی خبرگزاری ها حذف شد تا وزیر خارجه این رژیم قدرت مانور بیشتری برای دروغگویی و انکار موضوع ارسال سلاح به روسیه و دخالت ایران در جنگ اکراین داشته باشد.

هدف از این دروغگویی وفریبکاری ها که رژیم جمهوری اسلامی بی وقفه از آنها استفاده میکند، هم فریب دادن مردم در داخل و خارج از ایران و هم تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای و گسترش جنگ وویرانی در خاورمیانه میباشد. 

امروز بیش از هر زمان دیگری برای همه آشکار شده که تاریخ مصرف رژیم جمهوری اسلامی خاتمه یافته و دلخوش بودن به دروغهای این رژیم در ارتباط با صلح آمیز بودن برنامه هسته ای بیهوده است. همچنین ادعای رعایت حقوق بشر و آزادی در ایران از طرف رژیم هم دروغ و فریبی بیش نیست.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)