عکس های یک جفت شیر نر در میان آنچه به نظر می رسد حین ارتکاب جرم در یک منطقه حفاظت شده در کنیا است بر روی اینترنت مانند ویروسی پخش شد و همه برای این زوج شاد نشدند. ازیکیال موچوا، مدیر اجرایی شورای طبقه بندی فیلم کنیا پیش از اینکه بگوید او این حیوان های همجنسگرای دیوانه را در قرنطینه نگه خواهد داشت بطوری که او بتواند رفتارشان را بررسی کند، آنها را متهم کرد که تحت مالکیت شیطان قرار دارند.

گذشته از این، موچوا که این هفته بر تصمیم شورای فیلم کنیا مبنی بر ممنوعیت نمایش اندی ماک از شبکه دیسنی که یک داستان مقاربت جنسی در رابطه با یک زوج  همجنسگرا را به تصویر می کشد، حمایت کرد. او همچنین گفت که این شیرها احتمالا این رفتار را از انسان ها یاد گرفتند.

او به خبر نایروبی گفت :”این حیوان ها نیاز به مشاوره دارند، زیرا آنها تحت تاثیر مردان  همجنسگرایی قرار گرفتند که به پارک ملی رفته اند و رفتار بدی داشتند.”

گفته های موچوا در پاسخ به یک سری از عکس های پال گلدشتاین، عکاسی است که از یک شیرنر در حالی عکس گرفت که در حال سوار شدن بر شیر نر دیگری در منطقه حفاظت شده ماسای مارا در کنیا بود.

موچوا که  همجنسگراستیزی عمیقش را در نگرانی برای انتشار عکس و آینده شیرها مخفی می کند، گفت :”کجای کره ی زمین شنیده اید که چیزی شبیه به این در حال روی دادن باشد. روحیه های شیطانی که بر انسان تحمیل می شود به نظر می رسد که در حال حاضر حیوان ها را گرفتار کرده است.”

“به این دلیل است که من این شیرهای همجنسگرای دیوانه را قرنطینه و جدا خواهم کرد، رفتارشان را بررسی خواهم کرد زیرا طبیعی نیست.

حتی ایده ی رابطه جنسی در بین حیوان ها نیز برای تولید مثل است. دو شیر نر نمی توانند تولید مثل کنند و بنابراین ما گونه های شیر را از دست خواهیم داد.”

موچوا ابتدای این هفته رنگ واقعی اش را نشان داد و از تصمیم شورای فیلم کنیا در ممنوعیت نمایش تلویزیونی اندی ماک دفاع کرد و گفت :”هنگامی که حرف از حفاظت کودکان در مقابل محتوای بد و نامناسب است، ما مصمم و ناعذرخواهانه هستیم، محتوای همجنسگرا در کنیا به روی آنتن نخواهد رفت.”

کنیا قوانین علیه روابط همجنس را محدود کرده است و هیچ حفاظتی در مقابل  تبعیض ندارد و تقریبا ۶٠٠ فرد همجنسگرا را بین سال های ٢٠١٠ و ٢٠١۴ تحت تعقیب قرار داده است. ظاهرا این کشور هیچ سیاست صبر و تحملی درباره شیرهای  همجنس که علاقه به یکدیگر دارند، ندارد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی و ارسلان

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com