آقای قالیباف بنگر مطلب! دو شاه پهلوی نماد و تا حدی عامل، مدرنتیه بودند که کمال پاشا (آتاتورک) در ترکیه کرد، از معدود کشورهی اسلامگرفتاری که یک سردار سپهسالار دانا و شجاع و میهن دوست (وطن پرست) از بلبشوی تجزیه عثمانی، با وجود تمام انتقادها، درک و شعور مدرنتیه و تحولات قرن بیستم فهمید، ترکیه با وجود ان همه تهدید ژئوپلتیک و جبر وحشتناک بسفر و داردانل و پل آسیا و اروپا بودن و اینکه این زئوپلتیک چه فشار هولناکی برای امنیت ترکیه میاورد، توانست شالوده رزیم و نظامی لائیکی بریزد تا در اوج فشار مور نازیسم هیتلری و موسلینی .. و محور متفقین، ترکیه بی طرفی سر سلامت بیرون کشد او جانشینانش، در نهایت عضو ناتو کند، از کشور عقب مانده کشاورزی به کشوریسنعتی و علمی و ابرقدرت منطقه ای شود، فقط همان ایده اشتباه کمربند سبز که از دلش سرنگونی شاه ایران بیرون آمد، ترکیه انداخت د راخوانیسم، متاسافنه اخوانیسم در ترکیه دارد خیانت بزرگی میکند به تمدن سکولاری جهان، پیشرفتهای عظیم ترکیه به اسم اسلام میزند! الگوی خطرناکی که دروغ بزرگی به عقب ماندگان در افغانستان تا ایران و بقیه کشور اسلامگرفتار میفروشد!

دروغ ترکیه اخوانی اسلامگرا، بر فونداسیون لائیک آتتورکی، خطری است، آقای قالیابف، دست از اسلامگرایی بردار و گرنه اجزاه بده یک قیام واقعی سکولاری از سوی مردم قوای مسلح اتفاق بیفتد و آخوندها که نماد اسلامگرای هستند زودتر بورند! متاسفانه امریکا و حتا اسرائیل منفعت طلبی خودشان دارد و دلسوزی برای اینده ایران ندارند کاملا!

احتمال بعید، اسلامگراها تنها دارای ارزشمند ۴۵۰ کیلو رسمی و معلوم نیست چه چیزهایی دارند لو ندادند میدهد و بعد از سوی امرکیا و متحدانش بدتر کره شمالی بر ایارن حاکم میکند، بدتر از کره شمالیف چار کره شمالی دیکتاتوری سکولار اس و آخرالزمانی نیست، دیکتاتوری به اشتباه سلطنت طلبهای عقده ای و متاسافنه رضا پهلوی خراب کردند نیز دروغ میگویند، این دیکتاتوری بدترین نوع ممکن مغز بگنجد فراتر خواهد رفت، ملغمه ای سریالی هولناک جرج اورولی ۱۹۸۴ و قلعه حیوانات و اکسترا چیزهای بدتر است!

سیاست ورزان کوتاه اندیش و منفعت طلب غرب، متوجه نیستند چیزی در حال خلق است ه دروغ جمهوری اسلامی دوم، ده تا حتا ۵۰ سال بعد، هیولای بدتر از نازیسم و فاشیسم بوجود خواهد امد، همه اش بخاطر اشتابهات کوته منفعتی اطرافیان ارمپ و عدم درک در اسرائیل و کشورهای عربی و ترک زبان شمال ایران… ایران سپردن به جمهوری اسلامی دوم.. جمهوری دروغین و اسلامیت حقیقی هولناک..

نسل کشی خاموش و نسل سوزی تکراری.. یک بی رحمی نسبت به کشوری مردمانش دچار عدم درک شده اند…

درست اگر برنامه حملات اشتباه رفتند… گام آخر برنداشتند… کاری حتا بیش از یکسال پیش میتوانستند تمام کنند.. اما متاسفانه محافل شبه مخفی ضد ایارنی، نگذاشتند کار تمام شود.. این توافق سوری نتیجه همین عدم دلسوزی برای یک کشور و ملتی است که در مرز نجات اسلامگرایی بود.. اما خیانت شد و دو مرته به دمن اسلامگرایی به اسم رمز جمهوری دوم اسلامی گرفتاری مجدد شد… ۱۰۰ سال تلاش مدرنتیه خواهان ایران دو مرتبه.. خائنان … بعضا از روی نفهمی.. بر باد داده!

همان عدم دلسوزی دوستان و خانواده در حق بچه نابغه شان برداشتند.. او حتا در سن ۴۰ سالگی.. گرفتار فروپاشی روانی کرده.. چون نبوغ و استعدادش درک نکرده و میخواهند به شکل احمقانه خودشان فرم بدهند… ایران براحتی با دو گزینه سهام همگانی بیمه همگانی رایگان فوریو مجانی… روی ریل پیشرفت بود.. نه خطر کومنیزم بلوک شرقی و نه خطر افراطیسم تروریسم اسلامگرایی..

 

https://www.tribunezamaneh.com/archives/425133

 

 


 

Mr. Vance, look at the article!, the Islamic Republic of Iran could have been dismantled by foreign help (if the intention was really to change the regime from the beginning for the secular democratic) many years ago, the problems of the other side are a capable person who understands the people’s need to be saved!, the people of Iran have been under the poison of exploitation for centuries and shame, people who have been alert for 47 years to the hypocrisy of Islamism, but the alternative to the social and moral package in the absence of Islam is a package of Islam. It does not even have a secular version, the best case for these types of countries is a secular democratic constitution and a complete legal and legal structure that produces a productive and synergistic form of secular culture, tolerance and coexistence, this exploiter, these are not a solution by force and coercion, the understanding that exploitation has been institutionalized in this country, anti-culture, partying, gang play, mafia, and corruption, along with cruelty and discrimination between the weak (inferior/lonely) of ordinary people) and dependents..
 
The United States, Israel, etc. If they are looking for a deep friendship after the regime and they are at ease, they should not lose this historical moment, finish their work, and help the secular democratic government to come and put this branch on the rails. The Chol belongs to the Iranian nation, so much so that even half of that nation will be driven from poverty and degeneration and a true friend and ally to the depths of ordinary people.

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/naghad4hagh

عاقبت نفوذ اسلامیستها در رسانه ها و نهادهای غربی: جنایتکاران یهودی ستیز حتا هم اکنون اعدام با احکام اسلامی انجام میدهد، فلان غربیهای سکولار، توقع پاردایم شیفت دارند!!!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)