منطقیان میگوید: توان بومی اتمی، هم اکنون در دست ایران است، افسوس قوای مسلح سکولارزدایی توسط آخوندیسمی غربیان و گوادالوپ تحمیل کرد و با برانداختن شاه سابق (به سکولاردمکرات کردن ایران و توزیع سهام همگانی رایگان و بیمه همگانی رایگان تامین اجتماعی که ملت فقیر ایران مطمئن کند سکولاردمکراتیسم میتوان عدالتخواهی تاریخی ایرانیان پاسخ دهد)، توسط اندیشکده ها و برهی روشنفکرانی تقلیذ کورکورانه مدل رایج داشتند و توجهی به ریشه فقر و عدم بیمه تامین اجتماعی و سهام همگانی ذخیر ملی، موجب مانور مدعیان کذاب اسلامیون و التقاطیون مارکسیستی اسلامی! تجویز غلط کمربنذ سبز، ایران در ذهان اختاپوس آخوندیسم و تروریسم انداخت یازذه سمپتابر و هفتم اکتبر و نسل سوزی و نسل کشی از راه قحطی در ایران شد (تاسف غرب نمی فهمد این تهدید نیازهای فوری مردم از آب و انرژی و غذ او دارو یعنی خنثی سازی نیروی فروستان و ننگ دخیل بستن الیگارسی خائن و جنیتکار و دزد ثروت و امل مهم عمرذهی به حکومت ملایان در ایران…!) و دگراندیشان در میانسالی تنهایند و زنان مجرد ایران در حرامسرهای لامذهبهای ریکار تا مذهبی ها تحامی تروریست بالاشهری شیم و ماشینهای گران چنذ ملیاردی… همچنان دئلت وفاقیون با قوه قضاییه در حال کشتار و اعدام شلاق و زندان هستند و قوانین ساده مثل ممنوعیت داشتن ماهواه و اینترنت آزاد ندارند… چه برسد لغو احکام مهلک مفسد الارض و محاربه و ارتداد و سب النبی و.. تا شلاق…
خیانتی در نهادها وزوراتخانه مانند وزارت ارشاد و ادرات، آزار و سرکوب رانت خوارن مدرک گرایی، نابود کردن همزمان زندگی لاتهای بالاشهری تا مدیران و مسئولات ادراه ارشاد برای مردم عادی مظومی فقط از شعر و هنر گفتند.. تهمت سیاسی زدن..جنایتی ساسی بودن جرم کردند وو حتا آنهایی کار ملی فرهنگی و گفتن خیام و حافظ گفتند.. هک گوشیهای آنها.. رزیم اسلامی به عاملان نابود کردن نسل سوخته دهه ۱۳۵۰ و ۱۶۰ و ۱۳۷۰ و بیچاره نسل Z ا ایجاد سونامیهای سرطان و بیماری سخت پر هزینه… اشتباه بزرگی بجای زدن منافع الیگارشی بالاشهری… مردم ضعیف رد اتسرس زیر ساخت زندگیشان کرد و آنها منفعل از انقلاب و گذار کرد!
چه کسی دارد مردم عادی اذیت کیند در دسترسی به کار های مالی و خرید کردن.. واقعا اگر مخالفان رزیم ج.ا هستند، رسما دارند به رزیم کمک میکنند.. رزیم ثابت کرده نیورهای خودسر تروریستش حد و مرزی برای خیانت به ملیت ایرانی ندارند و مردم ایرانی اورجینال قربانی قتل و نابوذی مالی خواهند کرد..
تا کی ننگ را غرب تحمل مکند؟
بنگرید دوستان در برخی کشورهای عربی، متاسفانه اسلام بحث هویت عربی شان شده و اما حکومتهای شبه سکولار سلطنتی و جمهوری ظاهری جلوی پان اسلامیسم کنترل میکنذ و فرق دارد با حکومت طالبان و ملایان شیعه در ایران!
https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/naghad4hagh

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را بنویسید.