نویسنده: پویان مقدسی
ناشر: اچ اند اس
موضوع: جنگ, داستان
فرمت: الکترونیک, پرینت
زبان: فارسی
شابک: ۹۷۸۱۷۸۰۸۳۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰/۰۸/۲۰۱۷
تعداد صفحات: ۲۱۲
نوبت چاپ: اول

در تابستان سال ۱۳۶۵ حملات هوایی ارتش عراق اوج می‌گیرد و روزانه بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک، کارخانه‌ها، مراکز حیاتی و استراتژیک در ایران بمباران می‌شوند. وحشت کشور را فرا می‌گیرد و در پی این هراس دامنه‌دار از مصیبت جنگ که شش ساله شده، عده‌ی زیادی از مردم مستأصل و ترس خورده، از شهرها می‌گریزند و در شرایطی بسیار دشوار به حاشیه‌ها پناه می‌برند تا شاید در امان بمانند. این کوچ ناگزیر و از سر ترس، در حواشی شهرها جوامع کوچکِ ناهمگونی از آدم‌هایی با فرهنگ‌ها، طبقات، پیشینه‌ها و اندیشه‌های گوناگون می‌سازد، که در عین تضادهای ریشه‌دار، چاره‌ای جز مدارا و هم‌زیستی مسالمت آمیز در کنار هم ندارند.
داستان بلند “تابستان ۶۵” برشی از سه هفته زندگی پر فراز و نشیب دو خانواده‌ از طبقه‌ی متوسط، با پیشینه‌های فکری و سیاسی سرکوب شده است، که از شهر بزرگی که در آن کار و زندگی می‌کنند، می‌گریزند و در حواشی، در کنار انبوه جنگ‌زدگان چادر زده و روزگار می‌گذرانند.

علاقمندان در سراسر جهان می‌توانند این کتاب را در دو قالب نسخه چاپی و الکترونیک از طریق وب‌سایت انتشارات اچ اند اس مدیا تهیه نمایند.

http://www.hands.media/?book=the-summer-of-65

برای خرید نسخه الکترونیک محافظت شده این کتاب در ایران مبلغ ۱۰٫۰۰۰ تومان جهت تجهیز کتابخانه‌های روستایی در منطقه دهدشت به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۲۶۲۲۶۸۵۵۱ به نام اسماعیل آذری‌نژاد پرداخت و کپی فیش واریز را به ایمیل ناشر ارسال کنید.
ketab@hands.media

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com