video_2017-04-21_10-42-35video_2017-04-21_10-42-35

شب گذشته اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری نظام قتل و کشتار و چپاول و عوامفریبی تأیید شد.
هفته پیش، خانم شادی صدر ثبت نام ابراهیم رئیسی در این انتخابات را رویداد خجسته یی دانسته بود، زیرا یکی از عاملان کشتار زندانیان سیاسی در سال۶۷ را به صحنه سیاسی می آورد و امکان روشنگری پیرامون آن می دهد(به مقاله خانم صدر در سایت بی.بی.سی فارسی بنگرید). ولی من، از آن جا که منتظر نظر شورای نگهبان بودم و می دانستم خانم صدر سابقه و پرونده «فتنه گری»! و «نفاق»! آشکاری دارد، صبر کردم تا ببینم چه می شود!
قبل از مقاله خانم صدر، در حالی که هنوز رئیسی ثبت نام نکرده بود و برایش«بیا،بیا» می گفتند، شعری خوانده و شنیدم که یک دندانپزشک شاعر به نام دکتر محمد قرائی گفته بود که دورادور او را می شناختم، دست اندرکار «فتنه گری» و «نفاق» آن هم از نوع «ناب محمدی» است. در رژیم جمهوری اسلامی این طوری است که حقوقدانانی مثل شادی صدر ا و دندانپزشکانی مثل محمد قرائی اصلا توجه ندارند که حقوق مردم و دندان مردم چه می شود!؟ و یکسره مشغول «فتنه گری» و «نفاق»اند.
ولی می دانستم نباید کاری کنم که ارادت و تبعیت قلبی و روحی از «ولی امر مسلمین جهان» را مخدوش کند، پس شکیبایی پیشه کردم تا شورای نگهبان اسامی کاندیداهای رسمی را اعلام کند.
اکنون پس از انتشار اسامی توسط شورای نگهبان حجت بر ما تمام شده و اگر به این «واجب عینی» عمل نکنم، بعدا دیگر در هر انتخاباتی در ایران رد صلاحیت می شوم. (قابل توجه کفار: تکلیف عینی یعنی این که اگر همه کاری را بکنند باز هر فرد مسلمان باید آن کار را بکند، اما «واجب کفایی» یعنی کاری که اگر یکی یا چند نفر کردند، دیگر لازم نیست بقیه هم حتما آن کار را بکنند) بنابر این به تحلیل و تفسیر خانم صدر و شعر دکتر محمد قرایی پیوستم تا حمایتم را از نامزدی آیت الله رئیسی اعلام کنم. زیرا ایشان را برای ریاست جمهوری این نظام شایسته تر می دانم. سایر کاندیداهایی که ژست و فیگورهای دیگری دارند، خاصیتی ندارند. این نظام به رئیس جمهوری نیاز دارد که خودش را چیز دیگری جا نزند و از مردم نترسد و راست راست رودرروی مردم و رسانه ها بایستد و بگوید که کشتار زندانیان سیاسی کار به فرمان «امام خمینی» کار درستی بوده و اگر نبود الان این نظام جارو شده بود. کاندیداهایی که بیایند و از همان کشتار و تبلیغات حول آن کشتار، علیه رقیب سود ببرند ولی نگویند که خودشان هم به خاطر شرکت و تأیید همان قتل عام تاکنون نان خور این نظام باقی مانده اند. شعر او با عنوان «رئیسی بیا قتل عامم بکن» را همراه با عکسها و کلیپ دیداری آن در زیر . این شعر را از یک وبلاگ شبکه تلگرام به نام tuaftab@ برگرفته ام. اصل عکس و شعر و ویدئو را در این نشانی(https://t.me/tuaftab/35) بنگرید(BEPEESH!).

رئیسی بیا، قتل عامم بکن!

شعر از محمد قرایی

video_2017-04-21_10-42-35

رئیسی بیا، قتل عامم بکن!

شعر از محمد قرایی

این عکس را که دیدم با خودم گفتم رئیسی بیاید که چه بشود… این شعر خودش امد

رئیسی بیا قتل عامم بکن
ببین نیم جانم! تمامم بکن
بگیر این زمان رأی من را و بعد
به کابلی سیه زانتقامم بکن
به خاک سیاهم نشاند این نظام
تو هم مشت خاکی به کامم بکن
بینداز یک تور و مانند مرغ
به زنجیر و دربند دامم بکن
درست است از فقر لاغر شدم
به یکباره یک لقمه خامم بکن
اگر تیرک دار کم داشتی
سیانور و زهری به جامم بکن
اگر اعتراضی نمودم گهی
به داغ و شکنجه تو رامم بکن
رئیسی تو در صد اوین دگر
جدایم ز بابا و مامم بکن
ولی گر توانی برای نظام
بیا چاره ای بر قیامم بکن

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com