این عکس روی جلد مجله #زنان_امروز دو سه ماهی ست که من رو مشغول کرده. وقتی به عکس نگاه می کنم باعث میشه سرشار از انرژی مثبت باشم . یه جور خاصی نئشه آور است.
با توجه به تغییرات مفهمومی زیادی که در تمام حوزه زندگی انسان معاصر شکل گرفته مردان هم در کنار زنان نیاز به آموزش صحیح و شناخت کامل از حقوق انسان نوینی که دنیای جدید به ما ارزانی داشته را، دارند؛ و باید از کسانی که در راه این شناخت و عرضه آن در جامعه تلاش می کنند،حمایت کرد. تمام حوزه ها باید شامل این حمایت بشود که هر چه شناخت ما از دنیای جدید و پدیده های تازه درست، منطقی،بومی و قابل عرضه در جامعه باشد،ما به سعادت و داشتن جامعه ای پویا نزدیک می شویم. حاکمیت هم باید بجای ترس از ورود عناصر تازه و تلاش برای جلوگیری از عدم انتشار آن در جامعه باید جواب های قوی در آستین داشته باشد.به نظر می رسد دیالوگ موفقی بین متفکران حاکمیت و طیف وسیعی از روشنفکران شکل نگرفته است. حاکمیت اگر بخواهد در برابر حقوق جدید سخت گیرانه عمل کند شکست را هرچند در آینده باید بپذیرد که این امری محتوم است.
حال با تلاش #شهلاشرکت بار دیگر خبر رفع توقیف این مجله وزین خبری مسرت بخش بود برای منی که از دوازده سالگی همراه مطبوعات بوده ام.
امیدوارم در تلاش هایشان در زنان امروز به مساله مردان نیز مثل همیشه ریشه ای و درست نگاه کنند. وجود چنین رسانه هایی که سعی دارند حرفه ای و درست پدیده های جدید را مورد بررسی و کنکاش قرار دهند با محدودیت ها و معذوریت هایی مواجه هستند .

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com