جنابهای غرب از ترامپ تا بی بی…، با مردم عادی صلح کنید و اجازه قسر در رفتن نسلسوزان و نسل کشی خاموشان ج.ا نه بندید!  // – امثالهم- یعنی ما نوعی مردم عادی- در هر جای دنیا یک مسیر طولانی گذراندیم، رنج ها کشیدیم، برخی از عمر و زندگی مالی شان نابود شد و روان و جسمان فرسوده شد و بخری تا جانشان فدای آزادیخواهی ایرانیان شد، میدانیم کشورهای غربی… بر اساس منافع ملی شان تصمیم میگرند، اما دید بعد از اعتراضات ۱۴۰۱ هر چقدر پیشنهاد پلانهای ب و شبه قیام (به اشتباه کودتاواری) میگفتند تا قوای مسلح که گمان میرفت درونشان سکولار و ضد آخوندیسم است، اما تا بعد از جنگهای ۱۲ و ۳۹ روزه، این شایعه نیفتاده که برخی از جمله برخی پادشاهیخواهان و برخی جمهوری خواها (شاید جمهوریخواه نما) حتا استحاله رژیم میگیوند، اما بنگرید چگونه قیمتهای کالای بالای دلار ۳۰۰ هزار تومان است، اما باز سیستم چند نرخ ارز و رانت و امتیاز ویژه و فقیر کردن (انحطاط مدعیان بالاشهری که در نقش دزد تا کلاهبرداری و کلاه گذار وارد محلات فقیرنشین شدند و ضمن جاسوسی، ضربات مالی زدند و انواع جاسوسی و پرستوبازی کردند حتا لاتهای مرد گردن کلفت نقش جاسوسی کردند! کم هستند و اما ضربه مزنند، مردم آزاری کردند، حتا عامدا ضدیت بین سکولار دمکراتهای میانه رو کردند، شک عجیبی است که اینها اطلاعاتی ج.ا تحریک شدند یا ضد ج.ا افراطی؟! اما در یک راستا کمک کردند، منفعل کردن بخشی جمعیت مردم در رساتای گذار با کمترین هزینه بهس کولار دمکراسی و عامدا شرایط به دو قطبی نابودی ایران با ج.ا و یا پذیررفتن ریسک جنگ و بندبازی ملت با دوگانه ماندگاری ج.ا +فروپاشی ایران و ریسک توسعه جنگ و تهدید زیرساخت مردم کابر از سوی برخی ضد ج.ا! علت جدا خواستن زیرساخت ردم کاربر و رزیم کاربر، یک قدام بشردوستانه و ملی و ایران دوستانه و حقوق بشری است).

حال بنگرید با مطالب مختلفی منتشر شده، قطعا اشتباهاتی مرتکب بوده، تحلیگر و منتقد ها از مردم عادی بنا بر ذات تحلیلگری و انتقاد، حق آزادی بیان، آمریت و مسئولیت ندارند، این حداقل تضمین برای آزادی بیان و حمایت آزادی بیان است.

– نکته، رژیم/حکومت/نظام موسوم به ج.ا (قوانین ناقض حقوق بشر حتا حجاب تا اعدانها برای ارتداد و عقاید و شلاق و زندان برای امور رعفی رایج دنیا… حتا قوانی کهنه ممنوعیت ویدئو ماهواره و اینرنت آزاد لغو نکرده و همچنان سیستمهای گنچانده نقض قاون ممنویت تفتیش عقیده تا محرومیت برای کارهای تجاری آزادانه بدون اعلام التزام به اسلام و حکومت و ولایت… اینها موجب بیماریهای روانی و جسمی و ناشی از ریاکاری اجباری و جنگ میان مذهبی و غیر مذهبی تا لامذهبی شده و کانوهای خانودگی و دوستی از هم پاشیده) که در حقیقت حکومت اسلامی ویژه ای از قرائت افراطی اسلامی و شیعیسم و اخوانی و سلفی است که به درون شیعه نفوذ کرده و عنار افراطی فکری و عقیدتی در تمام اسلام و مذاهب فرقه است و تا کنون تمامی تلاشهای کسولاریزه کردن این عقاید بیفایده بوده… در نتیجه آن ذات و بشتر دگرستیزی که منجر به یازده سمپتابر تا هفتم اکتبر و غیره شده و میشود.. همچنان است!

تغییر پارادایم در عمل چیز نمیتواند باشد رژیم چنج، قیام (به قولی کودتاواری) باید عملا شبیه یک انقلاب از بالا باشد، ویژگی انقلاب، یعنی سریع ترین زمان ممکن، زیر یک هفته، به شدت نمادین باشد، تغییر آرم پرچم و مثلا جایگزینی با شیر و خورشید و حذف نشانه های اسلامگرایی از از پرچم تا رادیو و تلویزیون و معابر و تا آزادی موزیک خانم/زنها و لغو کامل احکام اسلامی که قانون اساسی تا قوانین قوه قضاییه گنجانده شده… این واقعا پادرایم شیفت و انقلاب از بالا میتواند باشد… واقعا اکنون پس چندین ماه از جنگ اخیر و اتش بس و این تفاهم نامه ازش چنین چیزی مشاهده میشود؟!

میشود زندگی مرفه نسبی و با سهام همگانی رایگان و بیمه تامین اجتماعی همگانی و تضمین بازنشتگی.. بدون انکه تحقیر شبه تکی گری از نهادهای ظاهرا حامی فقرا.. بهزیستی تا کیمته امداد.. که شنیده شده همانها دارای تبعیض و رانت و اجحاف و نوعی تفتیش عقیده است… تا حتا این کالابرگ و یارنه… نیز دارند حذف میکنند و با عدم یک مقدار دلار یا یورو بعوان پایه محاسبه و تبدیل، با ریالی دائما با تورمهای دهها تا چند درصدی عملا ظرف چند هفته بی اثر می شود هر افزایش اندکی به یارنه میدهند.. چون مبنا ارز و طلا نیست برای تبدیل به ریال یارانه… عامدا دارند فقرا فقیرتر میکنند و الگارشی بالاشهری پروارتر…

مردم عادی… بهترست با کنار گذاشتن دشمنی و نفرت از یکدیگر.. با کنار گذاشتن عقاید اسلامیستی دگرستیزی.. با هم همزیست و متحد برای استقرار حاکمیت سکولار دمکراتیک همیستگی کنند..

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/naghad4hagh

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)