آیا امریکا و غرب و متحدانش، بدون «فل استیت» مبیوانند، ج.ا ایران خلع هسته ای کند؟
جواب: بله! امریکا و اسرائیل و عرب، متحدانا با کشورهای منطقه، میتوانند و میتوانستند از دهه ۱۹۹۰ که اولین اطلاعات شبکه پاکستانی، داشت برنامه مشکوک ادرات سانترفیوژه انجام میداند و دست کم دو کشور لیبی و ایزان فریب این پروژه خوردند و تهش لو رفتن چون ازول قرا بود لو بروند، پروژه ادعایی برخی افسران سپاه و احتمالا با موجوز اطلاعات سپاه، از اوایل دهه ۱۳۸۰ خورشیدی، شایعه تاجیکستان و آسیا مرکزی رواج میدانند، توانستند به مقادیر پلوتنویوم تا زباله های اتمی راکتورهای آسای میانه ازجمله تاجیکستان دست یافته و قعطات ساخت بمب اتمی بدست اوردند … تا برنامه سانترفیویها..
نکته اینست این داستان یک پروژه فریب بود – از یک مرحله جدی شد- خا ۵۵ اکرایین راحت رفت ایران و هسوخت هایپرگولیک در اخیتار ساختار موشکی برای قاره پیما دراختیار گرفت ائاسط دهه ۱۳۹۰ ، اکنون بستر ساخت موشک قاره پیمای با توان کلاهک چندتایی و قابلیت هایرسونیک است، اگر چند عملیات جنگ ۱۲ روزه تا ۳۹ کمی ظاهر شل کردند است، اما محلهای مخفی احتمالی دارند غنی سازی ۹۰% انجام و قطعات احتمالی در دههه های ۱۹۹۰ تا۲۰۱۰ وارد شده، مونتاز میشوند.
جامعه ۴ الی ۶ میلیونی که مبعوث (برگزیده) هستند میورند پناهگاهای گرانیتف درست شبیه جنگ هسته شوروی، پس از نابودی و فل استیت، بازماندگان شیعه میایند بالا، بر گورستان ایران، استیت مجهز ازدارنگی اتمی برقار یکندد حتا باز دن چند موشک اخطاری به بیابانهای اسرائیل و استرالیا تا امریکا و چند جزیر خالی سکنه اقیانوس اطلس و آرام.
– اما عملا شیعه ولاییف آمادگی درد، ۴۷ سال تدریجی ایران فل استیت دارد میکند، کثافت کاری های حتی رحم نمی کند به رفاقت و رفیقش برای چند میلیارد تومان اضافی دزدی مدرک گرایی (نماد انحطاط و فروپاشی روانی و تنهایی ناجوانمرده ای حتا زنهای غیر مذهبی کردند. خیانت نسل کشی و تنهایی نسل کشانه مردان مجرد، نمایش توحش ضد زندگی…)، کارس به فل زندگی میکند و کار به دق مرگی میکشاند، این خورده مافیای کثیف مدرک فروش نوک کوه یخ توحش شیعیسم فاشیسم نازیسم توحشی این قالیت است/
– پس آقای ترامپ زدن زیرساحت مردم کاربر مانند آب وبرق و گاز (در کنتر هزران هدف برای بانک اهداف که نمیزنند، شک جدی است بخشی مهمی از خارجیان و عقده های شکست خورده از ۱۳۵۷ حاضرند ایران فل استیت کنند! میزان بیماری وانی شکست از جریان ۵۷ تی ها!!!!)، نه میتوانی اورانیوم به جنگ بیاری و فقط آبروی حقوق بشری غرب یشتر مبری، قطعا شکست میخوریف چون فل استیت احمقانه ترین روش بدست اوردن اورانیوم است.
هم اگنون بمب اتم چه بسا در مرجله یک چهارم آخر است و بمب تاکتیکی تاثیر دارد، در نهایت عملیات زمین، قوای مسلح مردمی ملی ملی کشور بیگرند از سپاهی_آخوندیسم بگیرند، استحاله بی معنی است اکر حکومت اسلامی و احکام وحشیانه اش باشد. احتمالا بعد ترامپ رونمای موشک قاره پیما و بمب اتمی انجام خواهد شد.
https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/naghad4hagh

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را بنویسید.