ابرتلنگرها!، ایران و بقیه جهان در ظلمت و جنایت و فساد و انحطاط، چرا؟ چون، همه علیه حقوق بدیهی بشریت مردان تنهای ۴۰-۵۰ ساله هستند انگاری! آه این مظلومان، دامن زندگی ضد بشری جهانیان گرفته است! آن‌گاه که زنده‌مانی بشریت نیز در میان وحوش ضد بشری ناممکن می‌شود!

ابرتلنگرها!، ایران و بقیه جهان در ظلمت و جنایت و فساد و انحطاط، چرا؟ چون، همه علیه حقوق بدیهی بشریت مردان تنهای ۴۰-۵۰ ساله هستند انگاری! آه این مظلومان، دامن زندگی ضد بشری جهانیان گرفته … ادامه خواندن ابرتلنگرها!، ایران و بقیه جهان در ظلمت و جنایت و فساد و انحطاط، چرا؟ چون، همه علیه حقوق بدیهی بشریت مردان تنهای ۴۰-۵۰ ساله هستند انگاری! آه این مظلومان، دامن زندگی ضد بشری جهانیان گرفته است! آن‌گاه که زنده‌مانی بشریت نیز در میان وحوش ضد بشری ناممکن می‌شود!