در مطلب درباره کیستیام گفتم، اشاره کردم- به طوری کلی- که از وضعیت بود و نبود موجودیت ایران و هر کشور و ملیتی دیگر من احساس منفعت شخصی نمیکنم!، اینجا هم یک نکته اضافه کنم … ادامه خواندن صلح حقیان: کمی درباره کمدی-تراژدی منفعت شخصیام با اوضاع ایران و چند نکته مهم از آلترناتیو تا مفهوم ملیت!
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.