شهامت اخلاقی در برخورد با پیام آقای رضا پهلوی

از خود بعنوان یک فدائی سابق سئوال می‌کنم آیا شهامت اخلاقی یک فعال سیاسی جیزی جزشهامت خیره شدن بر حقیقت و پذیرفتن آن ولو ببهای همسو نبودن آن حقیقت با تفکراوست نیست؟