آخرین جلسه بازپرسی شاهین دادخواه ؛ اتهام تبلیغ علیه نظام

آخرین جلسه بازپرسی “شاهین دادخواه” عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای در دولت اصلاحات به اتهام تبلیغ علیه نظام برگزار شد .
در این جلسه بازپرسی که امروز دوشنبه ١٠ام اسفند ماه ٩۴ در شعبه ۶ بازپرسی مقدسی برگزار شد، اتهام تبلیغ علیه نظام در حالی علیه این دیپلمات سابق و تاره از زندان آزاد شده ، مطرح گردید که در آستانه انتخابات مجلس دهم اطلاعات سپاه به وی به دلیل حمایت معنوی و دادن مشاوره به برخی از کاندیداهای اصلاح طلب و هوادار دولت در آستانه انتخابات مجلس دهم به وی هشدار داده و خواسته بود مواظب فعالیتهای خویش بوده و از دادن مشاوره فکری و یا کمک مالی به کاندیداهای هوادار اعتدال خودداری کند.
همچنین تا فرا وسیدن روز دادگاه برای ایشان قرا وثیقه ۵٠ میلیون تومانی صادر شد.

گفتنی ست ، در هفته گذشته ماموران اطلاعات سپاه در شهر تبریز اقدام به جمع آوری کتاب وی با نام ” از شورایعالی امنیت ملی تا زندان اوین” که در برگیرنده مجموعه مقالات و نوشته های از زندان این مشاور پشین حسن روحانی در شورایعالی امنیت ملی ست، کرده بودند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com