آیا با سوال‌های جنسی زیادی روبه‌رو هستید؟ پاسخ سوال‌های مربوط به سکس را در جستجوهای اینترنتی نمی‌یابید؟ آیا برخی از سوال‌های شما جزو تابوهای جامعه است و از بیان آن‌ها شرم دارید؟ نمی‌دانید از چه‌کسی سوال بپرسید و از کجا شروع کنید؟

ژوپی اسب تک‌شاخ و دانای کل گروه ژوپی‌آ در کنار شماست

از ژوپی بپرس

معرفی گروه ژوپی‌آ

گروه خبری ژوپی‌آ رسانه‌ی خبری آن‌لاین با هدف آگاهی‌رسانی در زمینه‌ی حقوق جنسی در ایران و خاورمیانه است. این گروه در سال ۱۳۸۹ (۲۰۰۹) با همکاری و حضور داوطلبانه‌ی شماری از فعالان حقوق بشر آغاز به کار کرد.

کارگاه خبر ژوپی‌آ

بنیاد ژوپی‌آ فعالیت‌های متعددی را برای گسترش حقوق جنسی در ایران و خاورمیانه دنبال می‌کند. یکی از این فعالیت‌ها «کارگاه خبر ژوپی‌آ» است. در این پایگاه اینترنتی بیشتر مطلب‌هایی که درباره حقوق جنسی٬ سکس و جنسیت در رسانه‌های فارسی منتشر می‌شود، گردآوری و بازنشر می‌شود. کارگاه خبر دست به انتشار موارد محدودی از مطلب‌های نو در خصوص حقوق جنسی نیز می‌کند.

تک‌شاخ دانا

از دیگر فعالیت‌های بنیاد ژوپی‌آ پاسخگویی به سوال‌های شخصی مخاطبان در خصوص مساله‌های جنسی است. بنیاد ژوپی‌آ با کمک‌گرفتن از متخصصان روانشناسی، جامعه‌شناسی و پزشکی به سوال‌های دریافت شده به صورت هفتگی پاسخ می‌دهد.

ژوپی اسم اسب تک‌شاخ و دانای کل مساله‌های جنسی است. ژوپی هر هفته در ستون «از ژوپی بپرس» به سوال‌های شخصی مخاطبان پاسخ می‌دهد.

تا کنون دو پاسخ از ژوپی منتشر شده است. اولین ستون «از ژوپی بپرس» به پاسخ در مورد سکس با محارم و دوجنسگرایی اختصاص یافت. در هفته‌ی اخیر پاسخ سوال‌هایی در مورد فانتزی‌های جنسی مطرح شده است.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه‌ی ژوپی مراجعه نمایید.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com