سیستم عامل آندروید بزرگترین سهم بازار را در گوشی‌های هوشمند دارد. این محبوبیت بیش از حد باعث شده که هکرها، کاربران آندرویدی را هدف بسیاری از تهدیدات امنیتی قرار دهند. نگرانی عمده کاربران آندرویدی، بدافزارهای رایج، فیشینگ و تبلیغات مزاحم است. باید از اطلاعات شخصی و مهم خود در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کنید. استفاده از آنتی ویروس‌ ها یکی از بهترین‌ راه های محافظت از دستگاه آندرویدیتان است.

android-antivirus

شرکت‌های آنتی ویروس، اپلیکیشن‌های آنتی ویروس موبایل خود را برای حفاظت از کاربران آندروید، روانه بازار کرده‌اند. آنتی ویروس‌ های خوب زیادی برای گوشی آندروید به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی موجود است.

البته این نسخه‌های رایگان، سرویس‌های پولی برای حفاظت بیشتری نیز دارند که هزینه اشتراک سالانه آن به سختی به ۳۰ دلار میرسد. با این حال، آنتی ویروس‌های رایگان نیز به خوبی از گوشی‌ و اطلاعات شما محافظت کرده و امنیت آن‌ها را تامین می‌کنند.

در این مطلب ۵ تا از بهترین آنتی ویروس‌ های رایگان آندروید را مورد بررسی قرار داده‌ایم که دستگاهتان را کنترل و امنیت آن را تضمین می‌کنند.

 

566120_875

 

پنج‌تا از بهترین آنتی‌ ویروس‌های رایگان آندروید

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com