چهل و ادی سال دروغ نابودی کردن اسرائیل و آنتریک کردن مردم منطقه و چند هزار میلایرد خسارات مادی و میلیون نفوی نسل سوزی ایران و آخر بزدلانه از معرکه جنگ با اسرائی لو غرب … ادامه خواندن ژنرال دو گل ایران کجاست؟!، برای چندمین بار دیکتاتوری ج.ا ولایی شیعی بزدلی و آدم فروشی اش اثبات کرد برای بقای نننگین و ضد بشری اش متحدان و سمپات ها و مزدورانی خودش ساخته تنها گذاشت!
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.