آیا شاهد نبرد حرام زاده ها هستیم؟! چرا جنگ اباطیل می گویند؟

با توجه دشمنام گویی (و شاید حقیقتا بازگویی عقیده مرتکبان این دشنام ضد حقوق بشری) از جمله رژیم ج.ا ها، رژیم اسرائیلی ها و بخش مهمی از اپوزیسیون از پهلوی دوست ها تا پان ایرانیست … ادامه خواندن آیا شاهد نبرد حرام زاده ها هستیم؟! چرا جنگ اباطیل می گویند؟