
اینجا محلهی آخرآسفالت اهواز است در روز گذشته.
منابع محلی میگویند در اغلب محلات اهواز برق یک روز در میان ساعتها قطع میشود.
روز گذشته اهالی آخرآسفالت بعد از دو ساعت تماسهای تلفنی متعدد موفق شدهاند ماموران سازمان برق را به منطقه بکشانند.
ماموران گفتهاند مشکل از کابلهای برق است و کابل جدید ندارند که کابلهای فرسوده و قدیمی را تعویض کنند.
در گرمای پنجاه درجه (۱۲۲ درجه فارنهایت) مردم محله بدون امکان استفاده از وسایل خنککننده در تنور محصول جمهوری اسلامی رها شدهاند.
ماموران نیروی انتظامی هم با حضور در محل سرانجام به مردم محله توصیه کردهاند فیلم بگیرند و در رسانهها منتشر کنند شاید مسئولان وادار شوند کابل جدید لازم برای تعویض کابلهای قدیمی را تامین کنند.
اینجا اهواز است، تنور آدمپزی آخر آسفالت.
فیلم و گزارش ارسالی از یاران #همراه_سرخط
@sarkhatism

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را بنویسید.